Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
  Maxxsonics skrev:

Framhjulstrekk=grevling, spinner på fram hjula!

framhjulstrekk=feilhjulstrekk

'

Hmm, vil det si at en bil med fremhjulstrekk drar med de hjula som man styrer med?

Skrevet
  TOREBMW skrev:
mange som skal ser jeg..blir gøy og møte folk fra bimmers da:) noen fra haugesund da som skal?? kjøre en gjeng er kos

Jeg skal til gatebiltreffet! :D Tenkte jeg skulle ringe til Gatebil folka og høre om jeg kan ta med meg Rallycross Bimmeren min. Det hadde vært gøy:D

Skrevet

er hypp på og ta med bimmern inn men liten lyst til og menge meg på japsene. Noen andre fra bimmers som skal inn?

Skrevet

klart jeg kommer =D får se om jeg skal henge med E30-klubben sin stand.. må bare få tatt den rusta på bilen først =P hehehe =D noen som er flinke? kan lage middag til deg og en du liker tilbake om du fikser opp bilen min =)

Skrevet

Ja, jeg skal:)

Hvordan er det med banekjøring. Må bilen være forsikret og ha skilter? Går det med prøveskilter? Lurte litt på å dra ned med en Tysk E30 med 3,5 motor, men ser ikke noen vits i å ta den med hvis ikke vi kan ta den på banen...

Skrevet

Om bilen min er fikset til den tid kommer jeg :D Ellers kanskje jeg bare "bøffer" en av bilene til pappa, prøve å ta 7ern :P

Skrevet

Eg skal selvfølgelig ned. Blir femte året på rad.

Orker ikkje kjøre personbil full i stæsj og drit for så å sove i telt, eller ligge på hotell og stå i kø. Så ofrer nok gleden av å ratte BMW ned mot gleden av sove over bakken ved å kjøre Hyundai H1 4X4.

Da er det soveplass baki og intet bekymmer for plass til bagasje.. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...