Zaphod Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Skal dit hvis økonomien tillater det Har nettopp kjøpt 520i så den trenger litt oppmerksomhet Men har jævla lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 vis lappen er i box. skal jeg :0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Tja, jeg kommer iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Seff syre, må jo ned å se på nye E36'n til VS og forhåpentligvis Tore sin E30!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Framhjulstrekk=grevling, spinner på fram hjula! framhjulstrekk=feilhjulstrekk 'Hmm, vil det si at en bil med fremhjulstrekk drar med de hjula som man styrer med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 mange som skal ser jeg..blir gøy og møte folk fra bimmers da:) noen fra haugesund da som skal?? kjøre en gjeng er kos Jeg skal til gatebiltreffet! Tenkte jeg skulle ringe til Gatebil folka og høre om jeg kan ta med meg Rallycross Bimmeren min. Det hadde vært gøy:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 kommer kjørende fra Tromsø for 3året på rad!!!! E rått treff med mye folk, festligheter å liv... Håper på sol og varme som i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 er hypp på og ta med bimmern inn men liten lyst til og menge meg på japsene. Noen andre fra bimmers som skal inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 klart jeg kommer =D får se om jeg skal henge med E30-klubben sin stand.. må bare få tatt den rusta på bilen først =P hehehe =D noen som er flinke? kan lage middag til deg og en du liker tilbake om du fikser opp bilen min =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja, jeg skal:) Hvordan er det med banekjøring. Må bilen være forsikret og ha skilter? Går det med prøveskilter? Lurte litt på å dra ned med en Tysk E30 med 3,5 motor, men ser ikke noen vits i å ta den med hvis ikke vi kan ta den på banen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Om bilen min er fikset til den tid kommer jeg Ellers kanskje jeg bare "bøffer" en av bilene til pappa, prøve å ta 7ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Tar sikte på å dra nedover ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Eg skal selvfølgelig ned. Blir femte året på rad. Orker ikkje kjøre personbil full i stæsj og drit for så å sove i telt, eller ligge på hotell og stå i kø. Så ofrer nok gleden av å ratte BMW ned mot gleden av sove over bakken ved å kjøre Hyundai H1 4X4. Da er det soveplass baki og intet bekymmer for plass til bagasje.. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå