propan Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Var limmet sin motor bygget med orginal innmat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Var limmet sin motor bygget med orginal innmat? Ja, på samme måte som din, eneste forskjellen var vel en tilpasset turbokam fra Köhler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ok. Hvorfor kjøper du da ny nå? Den er jo like orginal for øyeblikket,stemplene til den er på vei til meg nå. Eneste er vel Z45/55 kammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Ok. Hvorfor kjøper du da den gamle til spjuver`n nå?Den er jo like orginal for øyeblikket,stemplene til den er på vei til meg nå. Eneste er vel Z45/55 kammen. Den har potensiale og de rette bitene, mangler bare å forfines med smidd innmat og topparbeid. Da er man i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ja skjønner. Og du mente stemplene gikk i ventilene med den kammen? Jeg tok faktisk ikke høyde for det når jeg bestillte,men tviler på det er noe prob. Men samma det. En pris er en pris og 40k er ca prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Ja skjønner. Og du mente stemplene gikk i ventilene med den kammen?Jeg tok faktisk ikke høyde for det når jeg bestillte,men tviler på det er noe prob. Men samma det. En pris er en pris og 40k er ca prisen Om ventilene vil ta borti med de stemplene vet man ikke før man har testet, men jeg vil ha ventillommer for den værste kammen fra PPF om man skulle ønske å ha det en gang og da holder det ikke med original dybde på lommene. I tillegg er det vel en diskusjon rundt hva som er best av flate stempler og squish med tanke på tenningsbank. Nok avsporing nå... Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Vel. Er vel en grunn til at de fleste kjører uten quish.. En taper nok litt i mellom registeret,men er det effekt en skal haer jo den som regel på toppenuansett.. Slik ser det som regel ut. Dette er CP stemplene til PPF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Jeg skal avvente og se litt hvordan det går med en kamerat av meg som skal mappe opp en m20 2.7 med smidd innmat og squish. Viser det seg å by på problemer så må man vurdere flate stempler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Ok,let me now. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Kan dere ikke bare la denne tråden dø ut og forsvinne bak i avgrunnen? Får så utrolig lyst på denne motoren hver gang jeg ser denne ¤%¤# tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hehe,kjøp da vel... plug and play i din også den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 squish? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Konveks overflate på stempla Den "kulen" opp på orginale stempler. Motoren er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettkarl Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 neeeei, ikke si du har solgt motoren.... kjøper ann e. noen andre som har noe tilsvarende så ring meg på mob 90546358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Puhhh..bare pjatt. Nå har den stått tilsalgs såå lenge og nesten ingen respons bortsett fra ett par skam bud,og når den plutselig er solgt er det mange som ville hatt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå