Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

Skrevet
Halla Anders, synes det er på tide å se bilen med no KW coilovers på nå ja! :)

Panseret går opp og igjen enda regner jeg med? siden jeg ikke har hørt noe :P

Ja d er på tide. kommer nok på snart! Hehe, ja panseret fungerer fint det. Og teppet sitter fast ;)

Da var _endelig_ KW variant 3 i hus!!

Fikk du tak i disse til en rimelig penge også? Pris for de?

Fikk dem til prisen av hva Variant 2 koster. altså 12 lapper. V3 koster vel egentlig 17 tror jeg. Bør være bra greier :)

• 2 weeks later...
  • Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

6 mnd, 12000,-

130 i 70!

Ikke det lureste jeg har gjort.

Men, var ikke en bil på veien, og jeg kjørte forbi sivilpolti i en tunell med tofelt. Tar ikke lang tid før man er oppe i 130 på 3. gir gitt..

Skrevet
6 mnd, 12000,-

130 i 70!

Men, var ikke en bil på veien, og jeg kjørte forbi sivilpolti i en tunell med tofelt. Tar ikke lang tid før man er oppe i 130 på 3. gir gitt..

Det var kjedelige greier :cry:

BTW:

Har vært veldig mye politi på farten om dagen både uniformerte og sivile. Har bl.a sett radar kontroll 2 dager denne uken ved bomringen på Alnabru.De satt på kne foran betongelementene mellom de forskjellige sporvalgene på bomringen :shock:

Skrevet

Kjedelig å høre!

Du kjørte ikke tilfeldigvis i retning Elverum, fra Solør, slik ca i 17 tida i går ettermiddag? Møtte en bil kliss lik din ved S.fossen.

Skrevet
6 mnd, 12000,-

130 i 70!

Fikk du bare 6mnd uten lappen i 70-sonen er du heldig! Skal egentlig gi 17-20mnd, så du var heldig! Gøy er det ikke uansett, men litt flaks i uflaksen...

Kjenner til 3. giret ja! Har bare en 2-liter selv, men merker det går raskt opp i fart på tredje...

Skrevet

Altså, har ikke fått avklart hva det ble enda. Dette er bare basert på hva han ene politimannen sa. Hyggelig kar forsåvidt. Jeg spurte, snakker vi et år uten her nå eller? så sa han bare, nei ikke no mer enn 6 mnd. Så da bør det vel stemme.

Men får se da. Skulle bli kontaktet i løpet av 30 dager. Så venter spent :)

Skrevet

Har vel sikkert litt med oppførsel du viser for dem også. Er du hyggelig, er det jo mulig de også er det. Kan jo hende de mener du fortjener litt tid uten lappen, men ikke såååå mye. Ikke vet jeg. Du får holde oss oppdaterte...

Skrevet

Er nok redd det blir lengre enn 6 mnd..

Mister lappen på 106 km/t..

Kompis av meg mista lappen forrige høst..

128 i 80 sone.. Det ende med 7 mdn uten lappen,

10 lapper i bot og måtte kjøre opp på nytt..

Var i avhør selv for 1 år tilbake vedr. att purken mistenkte meg for å ha kjørt gjennom en kontroll og unnlatt og stoppe. Hadde målt bilen til 144 i 70-sone, de fikk med seg att det var en rød mercedes med første reg.nr. V. Så hadde de video fra en bensinstasjon att jeg kjørte en bil som passet beskrivelsen. Dette nekta jeg selvfølgelig på og fikk innkallelse til rettsak, men da jeg møtte opp på rettsaken bestemte de seg for å ikke å kjøre saken alikevel.

Er helt sykt streng straff for dette i Norge.

Har snekra litt selv på grunn av bilkjøring (112 i 50 sone) og der snakka jeg med en kar som hadde kjørt 138 i 80 sone ut av Trondheim 3-feltsvei med midtrabbatter på kvelden uten trafikk.. husker ikke hvor lenge han satt inne, men tror det var mellom 10-15 dager.

Ikke for å skremme deg, men dette tror jeg ender opp på alt fra 1-1,5 år uten lappen og farlig nære ubetinget fengsel.

Håper det går bra med deg, for ingen fortjener den straffa en får i norge for dette. Lykke til!

Skrevet
Det var kjedelige greier :cry:

BTW:

Har vært veldig mye politi på farten om dagen både uniformerte og sivile. Har bl.a sett radar kontroll 2 dager denne uken ved bomringen på Alnabru.De satt på kne foran betongelementene mellom de forskjellige sporvalgene på bomringen :shock:

Politiaspirantene har praktiske øvelser disse to ukene og skal stå ute med forskjellige oppgaver hver dag, hele dagen fram til neste onsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...