bmwpia Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 S-I-N-N-S-Y-K-T fine seter!!! hvordan får man tak i slike?
-Anders- Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Skrevet Juni 18, 2006 Da blir det update folkens!! Har nå fått vært i elverum å henta pakka med alt stæsj. (Bor i Oslo, derfor litt lang tid har gått) Har ikke fått montert noe enda, men dette skal skje om 2 uker iom at jeg jobber mye frem mot ferien! Slenger hvertfall ut noen bilder av det jeg har fått. Fikk også selvfølgelig feil Angeleyes(Inpro). Bestilte FK. Fikk heller ikke M-mattene, men de skulle dem ettersende. Pakka: Grøftelys: Blinklys: Baklys: Bimmers.no skiltplate: Beklager litt dårlige bilder. Tatt med mobil da jeg ikke har tilgang til digitalkamera for tiden.. Interiøret kan du enklest få tak i sverige der jeg var å henta det. Virker som det er svært ettertrakta, så kanskje ikke så lett å få tak i. Må ha litt tolmodighet når man er på utkikk
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 jeg ville beholdt in.pro lyktene. De er mye penere enn fk sine.
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 eneste som er å si på in.pro lyktene er at de lyser for dårlig ifølge mange her inne. Ringene altså..
Michael Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Man kan sette i større pærer i inproringene, det har jeg gjort. Tror det står hvor store man kan bruke på dem.
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 man kan sette større pærer ja.. kanskje jeg skal beholde de da.
-Anders- Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Skrevet Juni 29, 2006 Siden det var så fint vær idag måtte jeg bare ta noen bilder! -Oppdateringer her angående montering av stæsj skjer etter helgen;) Her er hvertfall noen bilder av bilen:
Ole@Automote Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Blir tøøft detta ja Det m3 interiøret såg strøkent ut
Arild G. Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 nyydelig bil ja fått inn nye interiøret da? visst ikke så har du virkelig noe å glede deg til. grisegode stoler å kjøre rundt i vurderer å kjøpe samme baklyktene selv. må slenge ut nye bilder etter montering av nytt stæsj.
-Anders- Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 alt er nå montert på bilen men har hatt så mye å gjøre i det siste at jeg ikke har fått tatt bilder før nå. I førsteomgang legger jeg ut et bilde av hvordan det nye interiøret ble, samt nye m-matter. Ble meget fornøyd
-Anders- Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 Da fikk jeg endelig tak i telefonen monteringsbildene lå på så jeg slenger de ut! Alt interiør ute: Bytte av lykter: ALt er ferdig montert. Angeleyes, Baklykter, blinklys og spredere:) Liten oversikt:
Christopher Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Nydelig bil Men synst nå vanlige m3 lykter er penere Men flott med litt variasjon! Flere tanker med bilen?
linren Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Må bare få si at bilen din har blitt utrolig fin Anders Skal du på bmw-treffet på våler el?? Hilsen Pk (som jobber med far din..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå