Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blitt m3 nå ja. Men ikke med orginal motor men med m50b25 turbomotor..Tenkte å lage en tråd og legge ut litt bilder etc. Bmw treffet er vel den andre helga i september (9-10??). Gi fra deg en lyd om du skal dit da:)

• 2 months later...
Skrevet

hmm, da har denne tråden stått stille en god stund gitt.. Snart på tide med en liten oppdatering her!

Får snart tilsendt nye sommerfelger som jeg kjøpte av "Widejuggao" her på forumet. Bilder kommer mest sannsynlig før helga, da de ankommer hovedstaden imorgen en gang :)

Skrevet

Velding fin e36 coupe du har:) Er det montrealblå? Gjorde seg veldig med M interiøret, men jeg ville også byttet ut det grå dashbordet til et sort et så det blir komplett. Er dørsidene fra en cabriolet :P?

Skrevet

ja bilen er montrealblå.. -det interiøret er helt topp :)

-Ang dørsider så ble dem solgt med det gamle interiøret. Har nå satt inn de som fulgte med det nye interiøret. Altså, m3 dørsider! De gamle var nok fra cab ja, hvis du tenker på håndtaket der..

Skrevet

10" og kant er mega gromt! Kan nesten ikke vente til sommer, sol og bare fine veier nå ;)

Eneste med felga er at hvis jeg kunne endra på noe vil jeg hatt lavere innpress på framfelgene type ET15-20 en plass, for å hente litt mere kant! Men er uansett veldig pene felger! :)

Skrevet

Takker for hyggelige tilbakemeldinger:) Fint å se flere som liker bilen og de nye felgene :) Mulig jeg drar en tur på jobben i ettermiddag/kveld og prøver på en felg bare for morrosskyld, bare for å se hvordan det blir på bilen!

Blir også snart kjøpt inn nye baklykter da jeg begynner å bli rimelig lei de crystal lyktene jeg satt på i sommer.. Kanskje også angeleyes`a(inpro)... syns det var litt dårlig passform på dem! Hadde bare Hella lagd lykter med "normale" ringer da :roll: , så skulle jeg gått for dem istedet!

Skrevet
Takker for hyggelige tilbakemeldinger:) Fint å se flere som liker bilen og de nye felgene :) Mulig jeg drar en tur på jobben i ettermiddag/kveld og prøver på en felg bare for morrosskyld, bare for å se hvordan det blir på bilen!

Blir også snart kjøpt inn nye baklykter da jeg begynner å bli rimelig lei de crystal lyktene jeg satt på i sommer.. Kanskje også angeleyes`a(inpro)... syns det var litt dårlig passform på dem! Hadde bare Hella lagd lykter med "normale" ringer da :roll: , så skulle jeg gått for dem istedet!

De"nye"felgene gir bilen skikkelig tyskerstuk :)

Flott bil!

Skrevet

Da fikk du deg endelig noen gromme felger Kææks!

Har jo en viss likhet med OZ Futuraene disse :wink:

Meget pene felger som kommer til å gjøre bilen din meget pen! Du har gjort mye riktige "mods" på denne her nå :) Kommer til å bli bra!

Ps. Ta deg en tur og prøv de på slik at vi får se de da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...