-Anders- Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 neimen halloen:) Ja begynner å bli bra nå! Hmm.. hvilken dato er det? jobber jeg ikke blir det kanskje en tur! Fått deg E30 m3 nå??
linren Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Blitt m3 nå ja. Men ikke med orginal motor men med m50b25 turbomotor..Tenkte å lage en tråd og legge ut litt bilder etc. Bmw treffet er vel den andre helga i september (9-10??). Gi fra deg en lyd om du skal dit da:)
-Anders- Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 åja er det motorn fra den røde coupen da? Ja du får lage tråd! Arti å se vettu:) Skal gi lyd fra meg om jeg kommer meg dit jeg!
-Anders- Skrevet November 15, 2006 Forfatter Skrevet November 15, 2006 hmm, da har denne tråden stått stille en god stund gitt.. Snart på tide med en liten oppdatering her! Får snart tilsendt nye sommerfelger som jeg kjøpte av "Widejuggao" her på forumet. Bilder kommer mest sannsynlig før helga, da de ankommer hovedstaden imorgen en gang
Ellingsen B. Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Velding fin e36 coupe du har:) Er det montrealblå? Gjorde seg veldig med M interiøret, men jeg ville også byttet ut det grå dashbordet til et sort et så det blir komplett. Er dørsidene fra en cabriolet ?
-Anders- Skrevet November 15, 2006 Forfatter Skrevet November 15, 2006 ja bilen er montrealblå.. -det interiøret er helt topp -Ang dørsider så ble dem solgt med det gamle interiøret. Har nå satt inn de som fulgte med det nye interiøret. Altså, m3 dørsider! De gamle var nok fra cab ja, hvis du tenker på håndtaket der..
-Anders- Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 Da var felgene i hus Så da blir det modding av hjulbuer bak i løpet av vinteren. 8,5x17 ET33 Foran 215/40-17 10x17 ET15 Bak 245/35-17 Her er bilder:
Ellingsen B. Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Grattis med nye gromme hjul! Digger de Keskin felga der Fett med skikkelig kant
Lien Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 De der er gromme på E36! 10" på E36 er akkurat passe bak
-Anders- Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 10" og kant er mega gromt! Kan nesten ikke vente til sommer, sol og bare fine veier nå Eneste med felga er at hvis jeg kunne endra på noe vil jeg hatt lavere innpress på framfelgene type ET15-20 en plass, for å hente litt mere kant! Men er uansett veldig pene felger!
bmwrasaren Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Pen bil du har Kææks!! De felgene du har kjøpt kommer til å bli rå på bilen din!!
-Anders- Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 Takker for hyggelige tilbakemeldinger:) Fint å se flere som liker bilen og de nye felgene Mulig jeg drar en tur på jobben i ettermiddag/kveld og prøver på en felg bare for morrosskyld, bare for å se hvordan det blir på bilen! Blir også snart kjøpt inn nye baklykter da jeg begynner å bli rimelig lei de crystal lyktene jeg satt på i sommer.. Kanskje også angeleyes`a(inpro)... syns det var litt dårlig passform på dem! Hadde bare Hella lagd lykter med "normale" ringer da , så skulle jeg gått for dem istedet!
Vegard Selvåg Hansen Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Takker for hyggelige tilbakemeldinger:) Fint å se flere som liker bilen og de nye felgene Mulig jeg drar en tur på jobben i ettermiddag/kveld og prøver på en felg bare for morrosskyld, bare for å se hvordan det blir på bilen! Blir også snart kjøpt inn nye baklykter da jeg begynner å bli rimelig lei de crystal lyktene jeg satt på i sommer.. Kanskje også angeleyes`a(inpro)... syns det var litt dårlig passform på dem! Hadde bare Hella lagd lykter med "normale" ringer da , så skulle jeg gått for dem istedet! De"nye"felgene gir bilen skikkelig tyskerstuk Flott bil!
John H Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Da fikk du deg endelig noen gromme felger Kææks! Har jo en viss likhet med OZ Futuraene disse Meget pene felger som kommer til å gjøre bilen din meget pen! Du har gjort mye riktige "mods" på denne her nå Kommer til å bli bra! Ps. Ta deg en tur og prøv de på slik at vi får se de da
Stian Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Meget flott E-36 ja. Vader interiøret er digg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå