Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei, har ikke det. Må få tak i noe gummi! Driver med leilighetskjøp om dagen også, så blir litt nedprioritert. Godt mulig jeg selger bilen snart i tillegg.

Bud? 8)

Skrevet

plukker nok ikke ut setene av bilen nei ;)

håpet er å få gummi på hjula og få dem på bilen før et evt salg, men spørs om jeg rekker.

Prisantydning ja.. 90-100? ikke sikker.

Skrevet
plukker nok ikke ut setene av bilen nei ;)

håpet er å få gummi på hjula og få dem på bilen før et evt salg, men spørs om jeg rekker.

Prisantydning ja.. 90-100? ikke sikker.

Du får nok en god slant for bilen din ja :) Men synst E36 har ligget litt lavt det siste året. Men er vel på vei opp nå. Uansett lykke til med salget blir en heldig rakker som kjøper den. Og husk liker han ikke interiøret så har jeg et vi kan bytte ;)

Skrevet

Da har jeg endelig fått montert det sorte taktrekket par mnd etter jeg henta det :) Ble nice! Så nå begynner bilen og bli ryddig og klar for en evt ny eier :(

Sette på nye felger/eller ikke er spm.. sikkert enda mere lettsolgt da.

I tillegg tok jeg jo selvsagt gt-leppa her om dagen. Så den er bare å hive i søpla..

Skrevet

Fikk skrudd av gt-leppa igår, samt lakket opp igjen dtm leppa pluss listene på bakfanger. Brukte vinylspray og ble dødsfornøyd!! Sjekk bilder!

CIMG3686.jpg

CIMG3691.jpg

CIMG3688.jpg

CIMG3693.jpg

CIMG3696.jpg

CIMG3698.jpg

CIMG3699.jpg

CIMG3700.jpg

CIMG3702.jpg

CIMG3704.jpg

CIMG3710.jpg

CIMG3709.jpg

Klarer dog ikke helt å bestemme meg om jeg skal selge eller ikke men..

• 2 months later...
Skrevet

rimelig uinteressant innlegg fra min side, men tror kaaanskje jeg spotta deg på statoil i elverum i dag, rundt kl 16:00?

husker ikke nummeret, men var en DH-regga og mørk blå lavere-enn-snittet-E36 på vinterhjul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...