Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er enig med deg at bilen kledde brock felgene! Men litt nyskapning må til. Nå skal ikke disse BBS`ene brukes til hverdag i utgangspunktet da jeg har andre felger som venter på gummi.(har gjort nå i en evighet).

Har idag handlet meg proff-poleringsmaskin gjennom jobben. En Makita roterende. Kanskje jeg blir proff polerer med en gang? :)

Eneste problemet mitt er at jeg trenger ny bakplate, som er mindre, pluss noen skikkelige pads. Dette er det jo ingen som har ute i butikk så vidt meg bekjent, så det må bestilles fra f eks scandic shine. Jeg får da med andre ord ikke shina bilen før vårmønstringa. Noen som vet om noen utsalgssteder i oslo omegn for skikkelig poleringsutstyr el?

Skrevet

Jeg griner denne natten til 23.april 2010..

Har du navnet på han som handla den av deg?

Kjempe fin bil, si meg. Åssen er effekten med M50 innsug på M52? om du har byttet .

Ser du er veldig inni felger osv også. Vis du er interessert. Har jeg noen billige felger du kan få kjøpe a meg som en liten variasjon: p

Skrevet

Du får tak i denne vinga ny. Eksakt hvor vet jeg ikke. Husker heller ikke hvem som kjøpte den gitt!

Ang M50 innsug så har det blitt nedprioritert i 2 år nå. Så når det kommer på bilen er veldig usikkert.

Jeg har liggende nok felger, men har du noe intr så er alt mulig:) Har 3-delte Work Rezax 1 som skal komme på så trenger igrunn ikke fler. Bilder ligger på en av de siste 10 sidene tror jeg.

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg endelig fått testa en skikkelig polering med maskin.

Jeg kjøpte for en mnds tid siden en makita roterende, og resultatet ble knallbra. Syns ikke det var nevneverdig vanskelig å bruke den, men litt tilvenning måtte selvsagt til.

Jeg handlet uber puter i gul og grønn fra scandicshine + menzerna rubbing og polish og shcoll balplate. Kunne godt ha hatt et enda mer aggresivt middel for å ta alt av riper, da det var en del på bilen, men mesteparten ble borte, så jeg er fornøyd siden var første gang. Så ikke ut til at ble nevneverdige hologrammer heller.

Jeg hadde selvsagt ikke batteri på kameraet mitt, så måtte ty til mobilen, så dere vil ikke få noen bilder som viser resultatet særlig godt, da alt av bilder jeg prøvde å ta ble søppel. Så det blir bare et par fra siden. Ser jo at den er blank og fin hvertfall.

Holdt på fra kl 09 idag tidlig, til rundt 1800.

Arbeidsjernet:

uvkjtdk5y8lmjs7y7i5k.jpg

dgmgiydgy6p377e43a1y.jpg

u9f0vbk69hdra0tu8765.jpg

Skrevet

Heftig Makita, er så sprek at dørene slår seg av varme!

• 2 months later...
Skrevet

Da har jeg etter langt og lenge, og lengere enn langt fått kjøpt meg dekk til "nye" felga. Hvis jeg får tak i gutta på dekksjekk, så får jeg smekka dem på idag. Stay tuned. I do!

BBSene er solgt :)

Skrevet

Faan, skulle ikke solgt BBSene. Dim på de ? Gikk greit uten å subbe i hjulbuene ? Veeit du har valsa though. Og ja, I will stay tuned, for gleder meg som fa-an til å se work hjula :D

Skrevet
Da har jeg etter langt og lenge, og lengere enn langt fått kjøpt meg dekk til "nye" felga. Hvis jeg får tak i gutta på dekksjekk, så får jeg smekka dem på idag. Stay tuned. I do!

BBSene er solgt :)

Venta lenge nå synes jeg hehe. regner med du har valgt riktig dekk 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...