-Anders- Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 Da var jeg hjemme igjen fra en liten tur på jobben for prøvetesting av felger og fotoshoot -Her må det meget mye valsing til, det visste jeg jo seff! -Fy f... så rått -Bilen tok seg meget godt ut med de felgene -Glemte digital kameraet hjemme, så måtte ty til mobil, derfor litt dårlige bilder.. Her ser du en grei forskjell på vinterdekka og keskin hjula 185 kontra 245. Her må det valses ja:
John H Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Det der går fint vettdu, vi valset selv vi når vi skulle ha på OZ hjula, men da skulle skjermene lakkes uansett da, men det går helt fint Det blir rått!
Widejuggao Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 kjekt og se felgene mine rulle rundt på en annen fin bimmer! Lyktene skal jeg sende til deg på mandag (kan ver jeg må jobbe overtid, men skal gi deg beskjed)
-Anders- Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 har stått litt stille denne tråden nå! Men har børsta litt støv av den for en liten update. Ved litt påvirkning fra en annen traver her inne bestilte jeg meg ny girmansjett! Den ser da slik ut, litt freshere enn original. Kan bli spennende Hiver inn bilde når den gamle er byttet ut!
HappyHenke Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Kul bil du har Anders! Ganske syke felger!! En aldri så liten inspirasjons kilde til mitt eget prosjekt.. er jo ikke så mange montrealblå coupèer på forumet Montrealblau power!
-Anders- Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Takk for det HappyHenke! Ja montrealblå du og Nei, har ikke sett mange av dem her inne når du sier det..
Håvard ///M3 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Pen bil. Men jeg synes at de orginale m3 baklyktene er penere enn crystal lampene. De blinklysene foran finnes i andre penere varianter også. Svart dæsjbord nå så blir det bra.
-Anders- Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Skrevet Februar 25, 2007 Hmm, har byttet til vanlige hvite blinkers foran nå. De sorte klare bare dugget, pluss at det ikke ble så pent som jeg trodde det skulle bli. SKal få tak i de hvite som er sota. Har jo fortsatt liggende m3 baklyktene. Mulig jeg smeller på de igjen også. Får se an litt! Svart dash er planene ja, må bare få tak i et som har Airbag..
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Blir digg dette her Anders ¨ Careful med valsinga da så ingenting sprekker. Gleder meg til flere bilder! Digger den fargen på bilen din... samme som gamlebilen min! savner den litt når jeg ser din =)
-Anders- Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 Ja ikke jeg som skal ta meg av valsing! Det blir jobben til valsespesialisten.. lar de som kan det ta seg av valsing gitt Blir nok ikke lenge til de nye felgene kommer på nå! Snakket med valsespesialisten i begynnelsen av denne uka, og han skulle til oslo i begynnelsen av april. Så er litt spent kan du si!
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Går nok bra skal du se De vet hva de gjør. Blir gromt med sommerfelgene dine på bilen din
-Anders- Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Da ble det nye blinklys på meg etter 2 forsøk med de klareglass blinkerne på Gs... bare dugg! Så smelte jeg på vanlig hvite, men det ble litt kjedelig. Så hentet meg noen sota blinkere på gs i går! Slik ble da resultatet Hvite: Sota:
Søreng Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 genialt, ble meget pent! Har bestillt meg samme!! Kjekt å se hvordan det ble!
-Anders- Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Genialt er ordet ja! Glad jeg endelig fant ut hva som ble penest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå