Gå til innhold

Veldig dårlig start på dagen!

krisroen
 Share

Anbefalte innlegg

Dette synet er ikke noe kjekt klokken 06:45 en mandags morgen :(

innb4.JPG

innb6.JPG

innb3.JPG

Resultat:

En stjålet Pioneer AVIC X1-R

To ødelagte dørlåser

Knust bakre siderute venstre

Ødelagt alarm

Masse riper i lakken på sidedørene bake

Masse ledningsrot og regn og glass over elektronikken under baksetet

Nå får jeg ikke opp noen av dørene siden låsene er helt vridde, får heller ikke start på bilen. Noen som har peil på hva disse reparasjonene kan komme på? En lokal mekaniker fryktet det kunne komme på over 20000 kun for alarmen viss den har blitt ubrukelig. Skal få taksert skadene på et BMW verksted i morgen. Har heldigvis kasko og alt ser ut til å ordne seg, men faen så surt likevel :evil::evil: skule likt å oppdaga jævelen/ene som gjode dette :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er BMW spesielt utsatt for inbrudd eller?

er medlemm i clube36.se og der hagler det inn slike inlegg på forumet.

heldigvis ingen som har gjort innbrudd på bilen min enda. håper du får tak i de som har gjort d....gi dem juling :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borgervern er i mine øyne heeeeelt greit til sånne forbanna klåfingra idioter. :evil: Min erfaring er at Politiet ikke prioterer sånne saker. De har heelt andre prioriteter. Jeg har fått meget god erfaring med dette den siste tiden. En omgang god gammeldags juling hjelper iallfall på aggresjonen. :twisted: Det der er en såpass spesiell spiller at det er vel lett for att den kansje blir lagt ut for salg nær deg, evt dukker opp i en bil i nærområdet? Hold øyne å ører åpne... Det har hjulpet meg flere ganger. Litt tålmodighet lønner seg, men før eller siden dukker opplysninger om vedkommende opp(Hvis du bor ett sted som ikke er så veldig stort vel og merke). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer så mye.

Det værste er att om så disse blir tatt.. blir de sikkert ikke dømt i saken før om ett par år. om de i det heletatt blir dømt. og da får de bare en fillestraff..

Norsk retsjustis.. åhå.. det er til tider like rævva som disse tjuvjævlene som har herjet med bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle funne bilen til dei jævlane og sett fyr på den med dei inni... Sånt pakk kan me spara oss for... Helvete

Kan nesten garantere dere at de folka der er så høye og fjerne at de aldri kommer i nærheten av og eie egen bil før siste nål blir satt.

Typisk dophuer som trenger "lette" kroner.

Prøv og snok opp ett anlegg på "svartebørsen".

Hatt hell med det selv en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne... siden de lette under setet... Hva var det som lå der? Noe stereo der også? Virker isåfall som at de visste godt hva dem drev med (altså.. ikke nødvendigvis "dophuer" da) og visste hvor dem skulle lete.

Du har vel selvsagt ingen ledninger synlig og slikt?

Den Pioneer-enheten går jo inn i seg selv, så man skulle nesten kanskje tro/tippe at de har sett bilen din et annets sted (kjøpesenter, etc etc), og fulgt med på hvor du bor hen.

Har faktisk vært slike folk (helvettes tjuvradder) som har fulgt etter folk som man har hørt et anlegg dunke i bilen når den kjørte, ventet til personen kom hjem, gått inn/ventet til kvelden, og så brutt seg inn.. :?

Men men... tragisk er dette for deg :( Enn bra du har kasko! Jeg har bare ansvar jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei plutselig glad for at jeg har den brann og tyverisaken på min bilforsikring.

Faens så surt for deg.

Fikk knust 2 ruter på pappa sin golf for 3 år siden jeg også. De hadde knust på ene sida, men siden sentrallås fikk de ikke opp døra. PGA at førersetet lå frem over setet, gikk de rundt og smadra det vinduet også. Klatra inn og tok en jalla bilspiller som kosta 1200 for 4 år siden...

Helt sikkert dopfolk på ferietur fra Oslo. De kommer til gjøvik sånn nå og da på turne.

Leverte inn annmeldelse, men tror ikke politiet var oppe å sjekka bilen engang.

Hva er det politiet egentlig prioriteter?

Ag-3 og store narkotikasaker er det eneste de bryr seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...