Gå til innhold

Veldig dårlig start på dagen!

krisroen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøv og snok opp ett anlegg på "svartebørsen".

Hatt hell med det selv en gang.

Din dust! Det er jo nettopp derfor han har hatt innbrudd, helt klart noen som trenger penger og selger det der. Kjøper du noe der så gir du næring til de som stjæler :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og snok opp ett anlegg på "svartebørsen".

Hatt hell med det selv en gang.

Din dust! Det er jo nettopp derfor han har hatt innbrudd, helt klart noen som trenger penger og selger det der. Kjøper du noe der så gir du næring til de som stjæler :evil:

Tror du misforsår en liten kilometer her.... Wunder mener sikkert at han skal prøve å finne ut om anlegget er havnet på en svartebørs... Finner han ut hvilken er han kommet et godt stykke på vei... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på en liten plass så må følge med på "svartebørsen", hadde ikke forundra meg om de dukka opp noe. Spilleren var installert uten at noen ledninger viste, så disse personene må ha visst va de dreiv på med. Under baksetet har de klipt av noen ledninger til spilleren + kortsluttet alarmen slik at den har gått til helvete. Eneste de ikke fikk med seg av spilleren var den GPS-mottateren i bakvinduet selv om det er tydelig at de har prøvd. Må være litt av en jobb dette når de ikke fikk opp noen av dørene. Politiet var å så på bilen i går men syns ikke de kom fram til noe fornuftig egentlig.

Var en fyr fra Viking her i dag tidli å prøvde å få start men det var umulig. Så da blir bilen sendt til verksted og han rekna med at jeg blei uten bmwen i minst 2 uker :( Han sa at selv om tyvene ble tatt og det ble opprettet erstatningskrav kunne jeg se langt etter de pengene. I "værste" fall for dem ble de sendt på "hotell" i 2 uker for å samle krefter til nye innbrudd. Skulle ønske jeg var våken da det skjedde.. Har både balltre og golfkølle liggende klart :evil:

innb8.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist syn :cry:

Gjekk dei heilt opp til huset ditt og braut seg inn i bilen?

I so fall er dei faen meg ikkje redde fy å bli oppdaga heller!

Bilen stod vel parkert under 2 meter fra huset så redde for å bli oppdaga kan de ikke være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel egentli banne på at dette var polakk eller litauenpakk.. kjører sånne rundt her nå og!! virker som di vet hva di ska gå etter..

Kondolerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen stod vel parkert under 2 meter fra huset så redde for å bli oppdaga kan de ikke være..

Hmm.. Sku nett vore min bil dei braut seg inn i og eg sku ut å ta ein røyk! Dao hadde det vorte hagle skudd i nabolaget ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye :? Kjenner at varmen stiger her jeg sitter :evil:

Åsså så fin bil da :? helvette heller skulle hatt STRØM tilkopla bilen om natta.

Hvordan kom de seg inn i bilen uten at alarmen gikk forresten? Hadde du glemt å slått den på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en jævlig lekker bil du hadde... måtte bare si det jeg... så skikkelig fin ut med M5-felgene og greier...

surt at slike ting skjer, men aldri ty til vold... det blir bare for dumt... plutselig eskalerer ting ut av kontroll og så blir alt bare jævlig mye mer mas...

liker bedre *holde-fast-ringe-politi*

men men ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom de seg inn i bilen uten at alarmen gikk forresten? Hadde du glemt å slått den på?

Den tanken slo meg også, og det så jo ut som bilen sto rett utenfor et hus.

Men utrolig surt. vært igjennom det samme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...