Gå til innhold

Veldig dårlig start på dagen!

krisroen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wunder skrev

Din dust! Det er jo nettopp derfor han har hatt innbrudd, helt klart noen som trenger penger og selger det der. Kjøper du noe der så gir du næring til de som stjæler Evil or Very Mad

Smart du!!

Hvem pokker sa han skulle kjøpe!!

Finne igjen det han mista da vøtte. Tåka.. :fist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Jon Ivar Bårdseth

Når du skriver følgende:

"Prøv og snok opp ett anlegg på "svartebørsen".

Hatt hell med det selv en gang."

så tolker jeg det som om du mener at han skal prøve å skaffe ett "nytt" derfra. Hadde du skrevet: "prøv å snok opp anlegget ditt på svartebørsen" så blir ordlyden en helt annen. og også: "Jeg fant igjen mitt der en gang" er også noe som ikke kan misforstås.

Og til Bimmerfanatic:

"Tror du misforsår en liten kilometer her.... Wunder mener sikkert at han skal prøve å finne ut om anlegget er havnet på en svartebørs... Finner han ut hvilken er han kommet et godt stykke på vei..."

Tror du misforstår en stor kilometer her, jeg er Wunder, jeg mener ikke at han skal finne anlegget på svartebørsen for det var ikke slik jeg tolket innlegget hans i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wunder

Til Jon Ivar Bårdseth

Se... Han klarer og finne ut av telefon nummer også. :clap:

Det kvalifisere nesten til litt smartere oppførsel enn og kalle folk for dust.

Virker som de fleste tolket innholdet mitt rett.

Men skal være ærlig og si at du irriterte meg bare.

Var bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i vestfold området så var det en gammel e30 som fulgte etter biler hjem før i bakruta sto det "du har vi tar" kan jo gjette hva han dreiv med? håper du får sjansen til og sette bakdekka på ballene dems eller no bare gi bånn gass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Jeg kom hjem fra 17. Mai feiring og svingte innom garasjen. Der hvor viterdekka mine skulle stå, der var det et tomrom. Et tomrom som kosta meg, ja hva koster et sett med vinterdekk på alu-felger til en BMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye :? Kjenner at varmen stiger her jeg sitter :evil:

Åsså så fin bil da :? helvette heller skulle hatt STRØM tilkopla bilen om natta.

Hvordan kom de seg inn i bilen uten at alarmen gikk forresten? Hadde du glemt å slått den på?

Alarmen var slått på det er jeg 100% sikker på så det var rart at ingen av oss eller naboer merka noe som helst.. Fikk vite at det har vært innbrudd i 4 (kun min som var låst og med alarm) andre biler i nabolaget her denne natta så det var nok folk som hadde gjort dette før som var på færde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...