Gå til innhold

Veldig dårlig start på dagen!

krisroen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg sover med bmwen min 1m ifra hode om natta ;) den minste lyd så BAM!! :)

sjefen har en hummer h2, og 2 rottweiler som sover baki bilen om natta! hehe effektiv alarm? problemet er vel at vedkommende innbrudstjuv, ikkje hadde komt ifra det ilive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg sover med bmwen min 1m ifra hode om natta ;) den minste lyd så BAM!! :)

sjefen har en hummer h2, og 2 rottweiler som sover baki bilen om natta! hehe effektiv alarm? problemet er vel at vedkommende innbrudstjuv, ikkje hadde komt ifra det ilive.

Er det et problem????? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fan det er godt at nokken blir tatt ivertfall!!Blir so forbanna når langfingra Helv.... polakka ikke greie å halde fingrene unna andres verdier!!!Jobber endel der det er polakker så jeg veit hva jeg snakker om.......

STOPP den innvandringa av polakker fort.......

Natt til Mandag var det også mange innbrudd her i Vestnes,der også blei det stjelt cd-spillere og andre verdi saker som låg i bilen.

Det var ivertfall folk om hadde gjert det før,det vistes ikke et merke på mange av bilene som hadde blitt brutt opp.........

Så det er ikke amatører vi snakker om her!!!!

Må dem brenne i helvete,sku ønske at eigerne av bilene oppdaget dem når det foregikk :lol:

Skulle kappet fingrene av dem.........

Hold øynene åpne og lås bilene deres 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke hvor i landet du holder til"krisroen" men kansje det er en sammen heng med bilen din og andres rundt her :?::?:

Who knows....Håpe dem blir tatt da 8)

Holder til på Stranda i Møre og Romsdal så det er nok ikke lange vegen til Vestnes nei.. Kan godt hende det er en sammenheng.. I dommen til de polakkene jeg vitna mot sto det også at de hadde vært i Molde og fått med seg en mobil fra en bil.. Dette var en av grunnene til at de ble tatt.. Polakkene ble ganske stumme da aktor la frem basestasjonsrapport for mobilen som viste akkurat hvor dem hadde hvert til hver tid! Men det beste hadde vært å oppdaget dem når dem herja rundt inni bilen.. Da hadde det blitt liv :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest gjennom hele tråden men kondolerer til trådstarter. Håper du finner synderen.

Jeg er så lykkelig for at jeg har garasje, men lurer på om jeg skal skaffe meg ekstra lås på den.

Ironisk nok er det Saaben som står i garasjen og BMW'en står parkert utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...