[space] Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Skal en tur fra fredrikshavn, via aalborg, århus og københavn, med rimelig fritt tidsskjema. Skal bare slappe av og shoppe litt. Blir siste uka i juni regner jeg med. Er det noe en bmw / bilinteressert må passe på å få med seg i danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 kan ta turen innom koed.dk, så sparer du frakten til Norge hvis du skulle sittet her hjemme for å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 kan ta turen innom koed.dk, så sparer du frakten til Norge hvis du skulle sittet her hjemme for å bestille. Tanken har slått meg. De har besøkslokaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvilken dato drar du? jeg skal nedover lørdag 24 juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvilken dato drar du? jeg skal nedover lørdag 24 juni. Regner med vi (jeg og samboern) tar båten på søndags kveld (25.juni). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Dere er 3 uker for sent ute: http://www.vmax.dk/events/?id=70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå