mhane Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Aner ikke. Det er den største orginale integrerte saken fra BMW i 1997... Klarer ikke finne ut hva den heter... Ta med vognkortet ditt til nærmeste BMW forhandler så finner de dette ut kjapt og gratis. Ellers kan du sjekke ut øverste høyre hjørne på navskjermen i det du går inn i nav menyen så står det hvilken versjon du har.
Meinert Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 takk for tips. Men kommer ikke inn i nav menyen uten at jeg har i en cd virker det som. Når jeg klikker meg inn på nav.sys så skjer der ingenting
mhane Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 takk for tips. Men kommer ikke inn i nav menyen uten at jeg har i en cd virker det som. Når jeg klikker meg inn på nav.sys så skjer der ingenting ok. prøv å finn ut hvilket system du har så kan jeg muligens hjelpe deg med cd..
Meinert Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 Flott. Har sendt mail til bmw norge og avventer svar derfra. De pleier være kjappe:-)!
mhane Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Har nå variert litt når jeg har sendt de mail da Send meg en PM om hvilket system du har.
Meinert Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 Tilb.mld fra BAVARIA sandnes er at det skal være professional navigation, uten at det sier meg så utrolig mye da... Noen av dere som skjønner den eller?
GromBil.com Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Tilb.mld fra BAVARIA sandnes er at det skal være professional navigation, uten at det sier meg så utrolig mye da... Noen av dere som skjønner den eller? Ja det er den typen som helt sikkert vet hvor den skal... De andre er litt mindre sikkre og kan villede deg litt om du ikke følger med... Proffesjonal er et sikkert nav system med få p$ersonlige feil......
mhane Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Tilb.mld fra BAVARIA sandnes er at det skal være professional navigation, uten at det sier meg så utrolig mye da... Noen av dere som skjønner den eller? Ok send meg en PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå