-Anders- Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Svart skinninteriør til e36 coupe selges! Interiøret er komplett. Det som medfølger er: -Fremstoler -Dørsider foran. -Bakstoler/rygg/putene på siden Dørsidene bak har jeg også, men disse er ikke trekt i skinn, men med svart stoff. Sendes også med kjøper hvis det er interessant. Tilstanden er bra. Ingen åpne sår, kun vanlig slitasje som følge av alder, som lett kan dekkes over med evt skokrem eller skinnrens. Interiøret kan sees i elverum! Selges for min. 4000
Bmwray Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 når kan det vises i oslo? prøvde og sende deg pm men det funker ikke, kan du sende meg pm med e post adresse eller tlf nr?
-Anders- Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Skrevet Mai 31, 2006 innboksen var full vist. Nå har du pm hvertfall!
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 Vil helst selge det komplett! noen andre?? har bud på 4.500 nå..
ChrZZ Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 innboksen var full vist. Dette har ingenting å si. Når du får en melding når innboksen er full, så blir bare siste melding i innboksen (dvs, den eldste) slettet for å gjøre plass til den nye. Ref.: Gunnar.
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 hmm virka ikke som det skjedde når den var full hvertfall! men men
Superbeetle Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Har bare et spørsmål angående interiøret. Ser på setene, er ikke så mye sidestøtte og justeringsmuligheter som mine i delskinn. er man nødt til å ha m3 stoler for å få sportsstoler i skinn?
-Anders- Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 Nei fordi dette er helt vanlige seter, ikke sport! Hvis det er Vader stoler du tenker på, så får du også vanlige sportsstoler i skinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå