thoste3 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 har du ikkje solgt interiøret enda ? hvar snart må dette vekk ?
thoste3 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 kunne vert intersert .. men får bilen på mandag å må finne ut pris på sending med post / linjegods/tollpost ser det an at det er så og si heilt uten hul på seter ol .. send meg mail eller noke for snarest mulig svar
-Anders- Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 har du ikkje solgt interiøret enda ? hvar snart må dette vekk ? dette blir solgt så fort noen gir meg 4000 egentlig.. Har forøvrig 2 stykker som skal se på det til helgen. Så vi får se om jeg fortsatt har det da.
thoste3 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 du får kontakte mg om ingen vil ha det ,
iversen469 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 hei jeg er inntrisert i setene dine men jeg lurer på om skinnsetene passer til e30? kan du ikke sende meg en email på iversen469@hotmail.com.. mvh Anders.. jeg er inntrisert så om du sender en email så kan det kjøpes med en gang...
iversen469 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 jeg er inntrisert i setene dine send meg en email.. mvh anders
Tam Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Send meg pm dersom de ikke blir solgt i løpet av helgen. Gir deg 4000 for alt dersom de passer på nedfellbare bakseter i en 1995 coupe
-Anders- Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Send meg pm dersom de ikke blir solgt i løpet av helgen. Gir deg 4000 for alt dersom de passer på nedfellbare bakseter i en 1995 coupe de passer alle couper.. er nedfellbare bakseter også hvis det var det du mente. Sier fra hvis det ikke blir solgt i helga!
-Anders- Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 hei jeg er inntrisert i setene dine men jeg lurer på om skinnsetene passer til e30? kan du ikke sende meg en email på iversen469@hotmail.com.. mvh Anders.. jeg er inntrisert så om du sender en email så kan det kjøpes med en gang... vet ikke om det passer rett inn i e30.. tviler på det egentlig. Men har sett folk med e30 før som har hatt e36 framstoler i så ingen ting er vel umulig. Kanskje noen andre her er mere klok på det??
Tam Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Send meg pm dersom de ikke blir solgt i løpet av helgen. Gir deg 4000 for alt dersom de passer på nedfellbare bakseter i en 1995 coupe de passer alle couper.. er nedfellbare bakseter også hvis det var det du mente. Sier fra hvis det ikke blir solgt i helga! Var delte nedfellbare bakseter jeg mente ja. Da venter jeg og ser hva som skjer.
Tam Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 hei jeg er inntrisert i setene dine men jeg lurer på om skinnsetene passer til e30? kan du ikke sende meg en email på iversen469@hotmail.com.. mvh Anders.. jeg er inntrisert så om du sender en email så kan det kjøpes med en gang... vet ikke om det passer rett inn i e30.. tviler på det egentlig. Men har sett folk med e30 før som har hatt e36 framstoler i så ingen ting er vel umulig. Kanskje noen andre her er mere klok på det?? Tror ikke de passer rett inn men det går dersom du kan mekke litt. Jeg har 6 veis el justrebare skinnseter fra en 1990 Corvette i min E30. Måtte bare lage nye fester.
-Anders- Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 ja men da er det sikkert ikke noe problem for deg... sier fra hvis de ikke går imorra..
iversen469 Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 ja får det sikkert til.. men da kan du selg setene til meg da? så har vi en avtale viss du vil selge setene til meg da? så kan du sende setene til meg i mårra som postoppkrav?
-Anders- Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 får se i morgen da.. er hvertfall en som skal se på de imorra tidlig.. og kanskje ei til.. sier fra til deg jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå