Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kunne vert intersert .. men får bilen på mandag å må finne ut pris på sending med post / linjegods/tollpost

ser det an at det er så og si heilt uten hul på seter ol ..

send meg mail eller noke for snarest mulig svar

Skrevet
har du ikkje solgt interiøret enda ?

hvar snart må dette vekk ?

dette blir solgt så fort noen gir meg 4000 egentlig.. Har forøvrig 2 stykker som skal se på det til helgen. Så vi får se om jeg fortsatt har det da.

Skrevet

Send meg pm dersom de ikke blir solgt i løpet av helgen. Gir deg 4000 for alt dersom de passer på nedfellbare bakseter i en 1995 coupe

Skrevet
Send meg pm dersom de ikke blir solgt i løpet av helgen. Gir deg 4000 for alt dersom de passer på nedfellbare bakseter i en 1995 coupe

de passer alle couper.. er nedfellbare bakseter også hvis det var det du mente. Sier fra hvis det ikke blir solgt i helga!

Skrevet
hei jeg er inntrisert i setene dine men jeg lurer på om skinnsetene passer til e30? kan du ikke sende meg en email på iversen469@hotmail.com.. mvh Anders.. jeg er inntrisert så om du sender en email så kan det kjøpes med en gang...

vet ikke om det passer rett inn i e30.. tviler på det egentlig. Men har sett folk med e30 før som har hatt e36 framstoler i så ingen ting er vel umulig.

Kanskje noen andre her er mere klok på det??

Skrevet

de passer alle couper.. er nedfellbare bakseter også hvis det var det du mente. Sier fra hvis det ikke blir solgt i helga!

Var delte nedfellbare bakseter jeg mente ja. Da venter jeg og ser hva som skjer. :)

Skrevet
hei jeg er inntrisert i setene dine men jeg lurer på om skinnsetene passer til e30? kan du ikke sende meg en email på iversen469@hotmail.com.. mvh Anders.. jeg er inntrisert så om du sender en email så kan det kjøpes med en gang...

vet ikke om det passer rett inn i e30.. tviler på det egentlig. Men har sett folk med e30 før som har hatt e36 framstoler i så ingen ting er vel umulig.

Kanskje noen andre her er mere klok på det??

Tror ikke de passer rett inn men det går dersom du kan mekke litt. Jeg har 6 veis el justrebare skinnseter fra en 1990 Corvette i min E30. Måtte bare lage nye fester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...