Maxxsonics Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 ja.. noen som skal dit?? jeg skal dit også jeg, sevfølgelig... Adminedit: Trådstarter snakker om Bilsportarrangementet "En dag på strippen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg skal Bor 5 min. unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg skal Bor 5 min. unna ja, du bor i hessheim så.. "bor" i jessheim den helga jeg å,hos noen kamerater.. blir d grilling å pils gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Tar nok fort en liten tur, bor 5 min. unna jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 bor 20min unna, kommer kanskje jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Hva skjer der?Årets dragrace eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Det skjer jo mye på Gardermoen hele sommeren.... http://www.ndrg.no/index.php?option=com ... &Itemid=37 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Takk for linken,den blir nyttig.Da blir det Gardermoen til helga ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Bare masse Am.car greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Bare masse Am.car greier? Nei! En dag på strippen (Bilsport) som er nå til helgen er alle slags biler og merker. Det blir helt sikkert mye Amcar, men tenker det blir mye annet bra også. Alle grombilene pleier å stille på slike ting.. VS M5, KRB, Supraer osv.. Her er noen få dårlige bilder fra Right On i 2004 en gang: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php En dag på strippen er nok en del større, men begge disse treffene er type alle merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 ja, fler som kommer!? begynner å glede meg nå! fin måte å bruke pinse helga på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå