_Mayhem_ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Var egentlig ganske bra forslag det ja. får se hva det blir til. mulig jeg får lagt epoxylakk i sølv på kanten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Blah, liker ikke svarte felger. Minner meg om Honda Civic, Fast and the Furious (japseplast) og Stålfelger.. Bare for all del ikke lakk dem matt svart! Hvis du lakker senteret av fegen svart og høyglanspolerer kanten!? Hvis du for all del skal ha dem svarte. Ikke at jeg skal legge meg inni dette nå tho.. Bare nevner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 sorry mayhem ... litt off topic er jeg nå: lastet ned photoshop jusst,men fatter ikke hvordan dere mekker modda bilder av bilene.... skulle fått på og sett på styløing i photosho der dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 sorry mayhem ... litt off topic er jeg nå:lastet ned photoshop jusst,men fatter ikke hvordan dere mekker modda bilder av bilene.... skulle fått på og sett på styløing i photosho der dere. Til venstre på denne linken finner du endel tips http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå