NSS Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 kjøpt meg nytt og lei av at gamle setet står å tar plass i garagen(rygga på den idag ) Noen rifter i selve setet, men eller greit tror jeg Om ingen vil ha det, ender det opp på dynga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 dynga ble det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Søren at jeg ikke så denna posten før nå.. Setet mitt går i oppløsning.. Ditt hadde riktig farge og alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Har faktisk ikke rukket å kastet det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Flaks for meg da Kan kjøre ned å hente det i morgen hvis det passer? Send meg en mail på espen,gjelsvik alfakrøll gmail.com Så tar vi det videre der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er nok desverre borte nå i helgen, kommer hjem på søndag rundt 15 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hjemme igjen, send meg en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå