Gå til innhold

Film av 200SX-taking på Gatebil mai 06!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han i 200sx`en er en kamerat av meg. Han har hatt bilen i 6 måneder, hatt lappen i 1 år.

Han hadde 140 ut svingen å fikk sladd på bakenden å hadde ikke sjangs å rette den opp. Får null igjen på forsikring, men det meste utenom eksteriøret skal vist være berga, så han skal bygge opp en ny med samme motor osv.

Bilen lå rett under 280 hk på det tidspunktet den gikk ut. Sur sak.

Men tror de to som satt i bilen var mer glad for å komme ifra det uten en skrape, så når jeg snakka me han så kunne han ikke annet enn å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for at jeg sier det ass.. ja det er kjipt og alt det der. men en som har hat lappen i "bare" 1 år.. har ikke noe ute på banen og gjøre med 280 hk. har selv hat lappen i 5 år nå.. føler at jeg begynner og få dreisen på det nå. er ikke bare bare og kjøre fort og herje på bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo en e30 med M5 motor som taka og... det var det som var synd, ikke at den japse greia taka...

Seff er det synd at begge taka. Samme hvordan bil det er vel?

Det er jeg jaggu enig i, makan til teit påstand om at det ikke er synd en bil taker bare fordi den kommer fra "feil" land :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg at det var en del diskusjon rundt at de i bilen bak satt å lo.... jeg reagerte faktisk også på dette da jeg så filmen første gang.

Så det jeg også.. i tråden sorteorm refererer til. Men i motsetning til 200sx-gutta tror jeg ikke at det var bevisst latter, mer panisk og "i øyeblikket"-greie. Det hele ser jo ganske absurd ut.. Ingen rekker å tenke "en japsebil på taket hipp hipp hurra" og sette i gang å le av det før bilen i det hele tatt har stoppa opp.. latter er en reaksjon som kommer der og da, før de har rukket å tenke gjennom hva som egentlig foregikk.. Men for all del, jeg kjenner ikke folkene i bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er enig med deg der Gunnar.

Det er nok lett å le av det først, før alvoret går opp for en....

også sitter jo karen og ler gjennom hele filmen, som om han virkelig koser seg, så jeg synes ikke det er rettferdig å påstå at karen ler fordi 200'n taka.

Som Gunnar sier, absurd situasjon!

Jeg hadde helt sikkert ledd jeg også, det går jo unna der ute, og adrenalinet flyter jo lett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig syke bilder som ligger på 200 forumet da (de som er tatt av han gatebil-karen)! En liten tankevekker til neste gang en skal på bane, det er fort gjort at det går galt, men så kraftige avkjøringer som det der er det et stykke imellom (heldigvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...