Gå til innhold

Film av 200SX-taking på Gatebil mai 06!

Share

Anbefalte innlegg

Det er da ikke så lett å bare stå på bremsene der ute når du ligger i 150 og har andre biler bak deg og adrelaninet flyter i kroppen..

Dessuten vil jeg tro at ambulanse med utdannet personell var MAKS 1minutt unna.?

Ble rett å slett irritert over lesningen på 200sx forumet på den tråden der. Mange der som er "bedre enn alle andre" ihvertfall.

Lurer på hvor mange av de som i det hele tatt har kjørt på en bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, det med at man stopper og løper til for å hjelpe er vel så som så ... ihvertfall for bilene som er umiddelbart bak. Ikke så lett å tenke på det når man er på bane og biler flyr ut i annenhver sving. Men denne utkjøringa var jo mye mer alvorlig enn de aller fleste. Er vel vanskelig å spå åssen man reagerer før man evt. sitter oppi det selv.

Men skjønner godt at folk reagerer på enkelte kommentarer og lydsporet på den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda er enige i at folk reagerer men syns bare det tar litt av.

Syns de er litt rask med å skrive "visst det var meg" så har jeg gjort ditt å datt.

Er ikke så mange som har opplevd å komme opp i en ulykke med personskader, med hyling skriking blod stress osvosv.

Der er ikke bare bare for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virklig synd for 200sx er noken drit råe biler..

Det att dei på 200sx forumet påstår att dei er best å slikt er bare bull.....

Det er akkurat slik som på alle andre merke-forum, sikkert her inne og.

Det er også bare teit å si att kvar gong en japse bil snurrer så er de bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det med at man stopper og løper til for å hjelpe er vel så som så ... ihvertfall for bilene som er umiddelbart bak. Ikke så lett å tenke på det når man er på bane og biler flyr ut i annenhver sving.

Jeg mener rimelig bestemt at det på førermøtet før BMW-kjøringen på Vålerbanen i september ble sagt at man IKKE skulle stoppe om noe skjedde, og heller la hjelpemannskapene på banen ta seg av det, men er mulig jeg blingser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det med at man stopper og løper til for å hjelpe er vel så som så ... ihvertfall for bilene som er umiddelbart bak. Ikke så lett å tenke på det når man er på bane og biler flyr ut i annenhver sving.

Jeg mener rimelig bestemt at det på førermøtet før BMW-kjøringen på Vålerbanen i september ble sagt at man IKKE skulle stoppe om noe skjedde, og heller la hjelpemannskapene på banen ta seg av det, men er mulig jeg blingser..

Det stemmer det, med mindre det er krise, hvis bilen brener og føreren er ute av stand til å ta seg ut selv. Tror man må bruke litt skjønn i det tilfellet. Ville ihvertfall jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på å kommentere dette tidligere, men nå bare må jeg....

Helt enig med deg, Gunnar, man skal ABSOLUTT ikke lage hindringer og grunnlag for nye ulykker ute på banen med å stoppe opp for å "liksom" hjelpe til!

Det er personell til stede som skal ta seg av dette, dersom det skulle skje noe.

Blir bare for dumt å sitte å høre på de som kritiserer at Fordene ikke stoppet.

De skal ikke stoppe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rett... Satt og irriterte meg over dette da jeg leste på 200-forumet.. alle mente at bilen bak(som filmer) burde ha stoppet. Ingen der inne som skjønte at det garantert er ambulanse personell 20 sek unna hvis noe skjer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...