Gå til innhold

Trondheimpolitiets WRX kollidert?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke hørt at det har kjørt laguna jeg heller, men her jeg bor så hadde dem 3 sugbar impreza wrx..men etter litt hard kjøring fra politiet side så er det vel bare 1 igjen.

Har forresten sett en Merzedes sedan som sivil politibil på vei nedover mot sandefjord...skummelt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hørt at det har kjørt laguna jeg heller, men her jeg bor så hadde dem 3 sugbar impreza wrx..men etter litt hard kjøring fra politiet side så er det vel bare 1 igjen.

Har forresten sett en Merzedes sedan som sivil politibil på vei nedover mot sandefjord...skummelt :?

Det som er mer skummelt er at jeg har hørt de har en CLK eller SLK(husker ikke helt i farten) i bergen... Vet ikke helt om dette stemmer, synes det høres litt rart ut? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krasjCSJ4_bredde_654542b.jpg

krasjCSJ1_br_d_654546b.jpg

krasjCSJ3_654547b.jpg

Frontkollisjonen skjedde ved 18-tiden, ved Solsiden i Trondheim sentrum.

Stakk fra kontroll

Operativ uteleder Ivar Amdal opplyser til adressa.no at bilen i forkant hadde blitt stoppet i en rutinemessig kontroll på Lade, i retning mot IKEA. Mens sjåføren ventet på å bli kontrollert kjørte den brått av gårde i motsatt retning, mot Haakon VII gate.

Først prøvde en uniformert UP-bil å stoppe vedkommende på vei mot Innherredsveien, inntil en sivil UP-bil tok over jakten. Like etterpå frontkolliderte den sivile UP-bilen med bilen de jaktet på ved rundkjøringen på Solsiden. Den sivile UP-bilen skal ha stått nesten stille da kollisjonen inntraff.

Tjenestemenn til sykehus

Den mistenkte bilføreren, som kjørte en Renault Laguna, skal ha kommet uskadd fra kollisjonen. De to tjenestemennene i den sivilen UP-bilen ble lettere skadet.

- De to tjenestemennene som satt i politibilen er sendt til sykehus for en sjekk. Det er kun snakk om lettere skader, opplyser operasjonsleder Astrid Metlid til adressa.no.

Ingen av airbagene i den sivile politibilen skal ha blitt utløst.

Den mistenkte sjåføren er en kjenning av politiet.

Falken tauet bort begge bilene etter smellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange ganger de skal kræsje den bilen der...

Det var da en snerten bakende på den politidama der i tights da :P

Så henne i byen i går, fikk litt Pacific Blue-vibber, ja... ;)

(Hun er syklende politi, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bilen kjørte feil vei i en rundkjøring, og det endte med at han kolliderte med politibilen, sier operasjonsleder Astrid Metlid i Sør-Trøndelag politidistrikt til VG Nett.

Det er jo den sølvfarga bilen som kjører feil vei, er det ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bilen kjørte feil vei i en rundkjøring, og det endte med at han kolliderte med politibilen, sier operasjonsleder Astrid Metlid i Sør-Trøndelag politidistrikt til VG Nett.

Det er jo den sølvfarga bilen som kjører feil vei, er det ikke??

Det mener jeg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purken overrasker meg aldri lengre..

Da er det bare for de hardbarka trondheimrånerne og råkjøre alt de klarer på 1 uke :lol: Kjøre mens man kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...