Gunnar Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118238 Det står ikke hvilken av bilene som var politibilen, men er det ikke slik at det har vært en sølv WRX sivilbil i Trheim og Stavanger? Ser nå ut som en Impreza på bildet ihvertfall, og jeg har ikke sett politiet i Laguna før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 De er utrolige, den første WRX'en taket/vraket de jo her for noen vintre siden. Tror de må få seg en motorsvakere bil og kjørekurs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 har ikke hørt at det har kjørt laguna jeg heller, men her jeg bor så hadde dem 3 sugbar impreza wrx..men etter litt hard kjøring fra politiet side så er det vel bare 1 igjen. Har forresten sett en Merzedes sedan som sivil politibil på vei nedover mot sandefjord...skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 har ikke hørt at det har kjørt laguna jeg heller, men her jeg bor så hadde dem 3 sugbar impreza wrx..men etter litt hard kjøring fra politiet side så er det vel bare 1 igjen.Har forresten sett en Merzedes sedan som sivil politibil på vei nedover mot sandefjord...skummelt Det som er mer skummelt er at jeg har hørt de har en CLK eller SLK(husker ikke helt i farten) i bergen... Vet ikke helt om dette stemmer, synes det høres litt rart ut? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Frontkollisjonen skjedde ved 18-tiden, ved Solsiden i Trondheim sentrum. Stakk fra kontroll Operativ uteleder Ivar Amdal opplyser til adressa.no at bilen i forkant hadde blitt stoppet i en rutinemessig kontroll på Lade, i retning mot IKEA. Mens sjåføren ventet på å bli kontrollert kjørte den brått av gårde i motsatt retning, mot Haakon VII gate. Først prøvde en uniformert UP-bil å stoppe vedkommende på vei mot Innherredsveien, inntil en sivil UP-bil tok over jakten. Like etterpå frontkolliderte den sivile UP-bilen med bilen de jaktet på ved rundkjøringen på Solsiden. Den sivile UP-bilen skal ha stått nesten stille da kollisjonen inntraff. Tjenestemenn til sykehus Den mistenkte bilføreren, som kjørte en Renault Laguna, skal ha kommet uskadd fra kollisjonen. De to tjenestemennene i den sivilen UP-bilen ble lettere skadet. - De to tjenestemennene som satt i politibilen er sendt til sykehus for en sjekk. Det er kun snakk om lettere skader, opplyser operasjonsleder Astrid Metlid til adressa.no. Ingen av airbagene i den sivile politibilen skal ha blitt utløst. Den mistenkte sjåføren er en kjenning av politiet. Falken tauet bort begge bilene etter smellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Det var da en snerten bakende på den politidama der i tights da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 purken har alt for dyre biler, ivertfall når de driver å krasjer heletiden...makan til sløsing med så fine biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Lurer på hvor mange ganger de skal kræsje den bilen der... Det var da en snerten bakende på den politidama der i tights da Så henne i byen i går, fikk litt Pacific Blue-vibber, ja... (Hun er syklende politi, altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miig Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 - Bilen kjørte feil vei i en rundkjøring, og det endte med at han kolliderte med politibilen, sier operasjonsleder Astrid Metlid i Sør-Trøndelag politidistrikt til VG Nett. Det er jo den sølvfarga bilen som kjører feil vei, er det ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Står ikke noe om at de kjørte feil inn i rundkjøringa.... Står vel det på VGnett, en ikke på adressavisa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 - Bilen kjørte feil vei i en rundkjøring, og det endte med at han kolliderte med politibilen, sier operasjonsleder Astrid Metlid i Sør-Trøndelag politidistrikt til VG Nett.Det er jo den sølvfarga bilen som kjører feil vei, er det ikke?? Det mener jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er snuten som står feil vei, ja. Merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Det var da en snerten bakende på den politidama der i tights da Haha det var faktisk det første jeg zoomet meg inn på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Purken overrasker meg aldri lengre.. Da er det bare for de hardbarka trondheimrånerne og råkjøre alt de klarer på 1 uke Kjøre mens man kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Pleier ikke stå sannheten i avisa. Ofte stopper Politiet biler ved å krasje inn i dem. Foreldrene mine var vitne til det. Og joda selvfølgelig stod det i avisa at biltyvene kjørte inn i politibilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå