oddis Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Kjenner til sånne historier jeg også. Ved en anledning var jeg vitne selv, leste avisen - 80% løgn som stod der. Var på nippet at jeg sendte inn leserinnlegg. Jeg kjenner også dessverre til et tilfelle der man har blitt ilagt munnkruv! Helt seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg kjenner også dessverre til et tilfelle der man har blitt ilagt munnkruv! Helt seriøst. Hva var begrunnelsen for munnkurven da? Det kan de kun pålegge hvis det er fare for rikets sikkerhet. De kan gjerne mene ting, men det er fortsatt ytringsfrihet i dette landet. De har jo prøvd å ta fra journalister kameraet når de har pågrepet personer osv (f.eks. Krekar i sin egen oppgang), men heldigvis har domstolene gitt ytringsfriheten fortrinn (som den selvsagt skal ha i et demokratisk land!). Hadde politiet PÅLAGT meg munnkurv, hadde jeg ringt rett til de journalistene jeg kjenner i VG! Om ikke annet, så bare av prinsipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Har snakka me flere, det ER WRX`n ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Det bekreftes. Fikk et bilde av en kompis som var on site. Der sitter en politimann i Subaruen og holder seg til hodet. Og det er Subaruen som kjører feil i rundkjøringa - og den som tor WRX'en sto stille i sammenstøtet må tro om igjen. Tror nok det er samme bilen som ble taket i Okstadbakken for 2-3 år siden ja - og som tok meg året før det, da den var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 At de klarer det. Hvor mange ganger har de kræsja den, egentlig? 2-3-4? Dessuten vet "alle" om den nå, kanskje på tide med en ny... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Ja Gunnar, stemmer det, gikk/går fortsatt en identisk sølvgrå subaru snutebil i stavanger distriktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Hadde politiet kjørt inn i meg, so hadde eg saksøkt dei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Fra vg.no: Men ved to forskjellige rundkjøringer var det kø, og mannen ble dermed trolig nervøs da politiet nærmet seg.- Han snudde midt i rundkjøringen, og kjørte mot kjøreretningen, forteller Metlid. I den andre rundkjøringen gikk det altså galt for fluktbilen, og han kolliderte front mot front med politiet. I kveld vil mannen avhøres Herregud! Hvis man ser på bildet så trenger man ikke akkurat å være rakett forsker for å skjønne at det er purken som har kjørt feil vei! Blir så irritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 har ikke hørt at det har kjørt laguna jeg heller, men her jeg bor så hadde dem 3 sugbar impreza wrx..men etter litt hard kjøring fra politiet side så er det vel bare 1 igjen.Har forresten sett en Merzedes sedan som sivil politibil på vei nedover mot sandefjord...skummelt Det som er mer skummelt er at jeg har hørt de har en CLK eller SLK(husker ikke helt i farten) i bergen... Vet ikke helt om dette stemmer, synes det høres litt rart ut? :S De har i hvert fall en sølv merce c 270 her på sørlandet. det har jeg erfart... hehe... Dro forbi den i (alt) for høy hastighet, og da ble det 6500 gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Tror nok det er samme bilen som ble taket i Okstadbakken for 2-3 år siden ja - og som tok meg året før det, da den var ny. Er den bilen som ble vraket i Okstadbakken ja. Ble stoppet av denne ett par ganger da jeg kjørte motorsykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 de er glade i og bulke og vrak disse politi folka gi dem en el bil det for holde de klarer vel og vrake den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 hehe..men ser ut som at lagunaen har kommet best ut av kræsjen, så hvis man tenker fysikk så vil det si at lagunaen har hatt størst fart, siden den har minst skader.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Bra politiet fikk stoppa han i Lagunaen, håper han får den straffen han fortjener for å lage sånt styr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Bra politiet fikk stoppa han i Lagunaen, håper han får den straffen han fortjener for å lage sånt styr! Styr?? Synes politiet laget styr her jeg. 1. Det var en kjenning av politiet! 2. Kjenningen stakk avgårde fra en kontroll. 3. Politiet starter en forfølgelse - som selvsagt fører til større hastigheter enn om kjenningen hadde fått kjørt hjem i stedet. 4. Biljakten går gjennom boligområder, gjennom tun hvor barn leker. (Hvor i all verden er politiets dømmekraft) Er 2 biler i full fart gjennom en lekeplass bedre enn 1 bil? Barn tenker ikke rasjonelt om de hører sirener - de trekker mot lyden - og lysblinkene! I mine øyne burde politiet gitt opp jakten for sikkerehetens skyld. I stedet havner det på den enkelte politimannen som kjører UP-bilen sin personlige ære å få grepet trafikksynderen. Alt dette bare fordi en kjenning av politiet blir vinket inn i en rutinekontroll. Det er sagt at mannen var dopet. Man må se forholdene mellom den faktiske faren føreren utgjorde før og etter biljakten. Uttalelser fra vitner i adressa.no sier at kjøringen var sinnsyk - fra begge bilene. Håper begge sjåførene får seg en smekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Vitne sterkt kritisk til politiets biljakt: - Bare tilfeldig at alt gikk bra http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 670469.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå