Mr.Plow Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Det vil alltid være et dilemma for politiet om de skal fortsette eller avbryte en biljakt. Det har vært dødsulykker i Oslo i forbindelse med biljakter, og politiet har fått massiv kritikk for sin uaktsomhet. Det kan virke som ferdighetskravene til politiet ikke holder mål. Kjører man mot kjøreretningen i en rundkjøring er det bare tilfeldigheter som avgjør om det går bra eller ikke, og ikke minst om uskyldige blir skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Det var da en snerten bakende på den politidama der i tights da Haha det var faktisk det første jeg zoomet meg inn på også Me too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Det som er dumt er at politiet aldri får noen smekk når de begår feil.De som etterforsker politiets lovbrudd er også politi,så de er innhabile.Og hvor mye hjelper den kjøreopplæringa de får?De er dårlig sjåfører nesten hele gjengen.Og dømmekraften dems er nesten lik null.Forresten noen som vet hvilken hastighet de har lov til å ha når de forfølger mistenkte?Virker nesten som det er fri fart som gjelder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 purken er helt vanvittig!! sjønner ikke at de aldri lærer, er jo ikke ungdommen som tror de er verdensmestere, er jo purken det!! Etter det jeg har hørt har de ikke lov til å kjøre mer en 140 eller 160.. over det gjelder det ingen forsikring.. var en kar heromkring som slapp med det fordi en kompis som hadde sotte på hadde filmet hele greia..de var oppe i rundt 180, og han slapp med 8 uker uten lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Kamerat av meg : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 HEHEHEHE.... Kongebilde!!!!! Spes bra med purken som sitter i WRX'en og ikke ser helt fornøyd ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 hehe.. Politie stopper kjøretøy på merkelige måter. En vinter her så jeg en politimann som tok springfart og hoppsparket i bakenden på en mopedist så han tryna. Vet ikke hvorfor, men det så meget drastisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Kamerat av meg : Du kjenner han du også? Han som tok bildet er også en god kompis av meg. Flere bilder her: http://www.bike-trondheim.com/sluttenfo ... index.html litt snikreklame for min mc-klubb i tillegg: www.bike-trondheim.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Du kjenner han du også? Han som tok bildet er også en god kompis av meg. Hehe. Jepp. Var vel Roar som tok bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Du kjenner han du også? Han som tok bildet er også en god kompis av meg. Hehe. Jepp. Var vel Roar som tok bildet? Jepp. Han har forøvreig kjøpt seg en E46 selv nå. 320CiA - tror jeg det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå