Gunnar Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg vil påstå at panserlåser er heller dumt på en ikke-godkjent ombygd bil. Det skriker jo bare motorbytte/trimming. Hold den tilnærmet original bortsett fra felger og senking og slike ting, så slipper du sannsynligvis unna det meste. Sivilen kikka ikke under panseret mitt i det hele tatt da jeg ble stoppa. Spurte bare hva slags type bil det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Er det noen her som har fått godkjent forskjellig bredde forran og bak på E30? Hvem prata dere med? en kamerat av meg hadde en 325 86 mod med som var stempla i vognkortet med 235/40/16 og 215/40/16 foran. han kjøpte bilen sånn så kan desverre ikke si hvem han snakket med men de bruker en bok som heter stro bok eller noe sånt. der står alle dekdimmensjoner osv som er godkjent til de forskjellige bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Takk for alle tipsene folkens. Håper biltilsynet er greie/vettuge når det blir min tur, hvis ikke så får jeg ta meg en tur til Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå