Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det virker som om bilen min aldri slutter å lage lyder. Selv etter at tenninga er slått av så kommer der en lyd fra ca klimaanlegget. Det høres ut som om noe sviver men vet ikke hva og får ikke slått det av. Cd vekslerem i kofferten lider samme fenomen men tror ikke den sviver kontinuerlig slikt som "lyden" fremme. Har BMW 728ia Shadowline. Noen som har liknende erfaringer???

Skrevet

Har den lyden jeg også fra klimaanlegget. Har vært litt redd for om jeg vil finne bilen med flatt batteri en morgen, men det har jeg heldigvis ikke gjort. Heller ikke funnet noen andre tegn på at det tappes noe særlig strøm.

Men jeg vet ikke om det skal være slik eller om det har noe å si på "slitasje" av bilen.

Skrevet

Jeg sliter noen ganger med det stikk motsatte. Hvsi jeg kjører langt alt fra 3- 5 timer, kan det forekomme at klima anlegget, begynner å lage en svak "hyle"/ suse lyd. Er fryktelig irriterende...

Kanskje på tid med en real rens :wink:

Skrevet

Ser for meg at det må være fryktelig plagsomt og sitte i fergekø eller liknende og se tv med den lyden midt i trynet... Virker som om "he never rest". Godt tegn at han er på som faen da:-) Hehe

Skrevet

Hei

Vel...da får vel jg oxo dele min sorg med dere da.. har dt samme problemet og GUD så plagsomt det er :evil:

Hvis og når en finner en forklaring .. er jg og nok mange andre interessert i hvorfor den lyden kommer og mest av alt hvordan man kan få stoppet den!!

Takker!

mvh

Hav

Skrevet

Dæven, er pinadø forfremmet til Korforal:-) Hehe... Nei, ang den lyden så tar jeg en tlf til bmw norge og forklarer situvasjonen og legger ut et svar her så fort som muligt

Skrevet

Det er vanlig at det kommer lyd fra klimanlegget etter at tenningen er skrudd av. Det er en mindre 'klima' vifte bak i dashen som kontrollerer hva slags temperatur bilen holder. Denne skrus av ca 30min etter at tenningen er slått av, og starter med engang man åpner døra.

Ingen fare med andre ord.

Skrevet
Det er vanlig at det kommer lyd fra klimanlegget etter at tenningen er skrudd av. Det er en mindre 'klima' vifte bak i dashen som kontrollerer hva slags temperatur bilen holder. Denne skrus av ca 30min etter at tenningen er slått av, og starter med engang man åpner døra.

Godt det er noen her som har litt peil., og kan oppklare slike ting for oss andre :P

Er masse rare lyder i min og, høres jo nesten ut som det kommer en faks ut ettellerannet sted etter tenninga er skrudd av....

Det er heldigvis ikke en så fremtredende lyd i min. Minner om en svak summing.

Skrevet

Hmmm... Høres ut som en forklaring jeg kan leve med. Ringer uansett bmw noorge for å få en endelg avklaring!

Takk for innspill uansett godtfolk!:-)

Skrevet

Hei

Da er det vel bare å si at vi takker og bukker for svaret :)

mvh

Hav

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...