Gå til innhold

Pris på full m-tech pakke?

Svensson
 Share

Anbefalte innlegg

Har vurdert ny bil i det siste(blir ikke enda) og har sett litt på hva slags styling som kunne vært gunstig. Kikka litt hos www.koed.dk og fant denne greia

https://www.koed.dk/2.2.asp?billede=3507_1_40567.jpg&id=40567&nr=1

Er prisen virkelig "bare" 6700 for full pakke? og er dette den samme stylinga som på denne skjønnheten?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7671788&sid=11agWjgBfO781112&pos=404&tot=736&page=9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja,det er den samme stylingen og den prisen stemmer oxo.Men selvfølgelig kommer det Moms og frakt i tilleg, men kan spare på det dersom du får stylingen sendt til nærmeste postkontor over grensen :wink: Da bare kjører du og henter stylingen og sparer moms!

Og M-stylingen er bare vindunderlig..måtte bare nevnes :D

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går inn som norsk mener jeg å ha fått med meg at priser blir uten mva. det betyr * 1,25 = 8400,-

Så er det jo lakkering da. Vet ikke hvor mye en lakkerer tar for en sånn pakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vurdert å bare bytte over bakfanger og frontfanger fra den jeg har nå til en eventuell ny bil. Er dette helt på tryne? syns m-tech er jævlig nice,men er litt mange med den syns jeg. Har sykt lyst på slik styling som den svarte( OVERPRISA) 320 har. Den rieger stylinga jeg har skiller seg litt ut,men om den er like pen er jeg ikke så sikker på :) Og et siste spm. som er gankse OT . hvor mye kan jeg forvente å få for den jeg har nå? den har gått 162tusen er strøken innvendig, og som dere ser litt styla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Varenummer: 200807-90 på schmiedmann.

image_9407_big.jpg

Har sendt 2 mail med forespørsler om den passer på sedan og hvilke andre deler jeg trenger i tillegg.

Er jo helt lik den orginale m3 fangeren. = Enda penere enn m-tech i mine øyne.

De ser ikke ut til å svare på mail, men ring og hør! (og rapporter her senere :wink: )

(Jeg har en sprekk i fangeren etter å ha forsøkt å dra med meg noe armeringsjern ut av garasjen i vinter....)

edit:

Står dette på schmiedmann.dk:

Bemærk: Frontspoileren leveres inkl. gitter/men uden org. BMW M-Tech. tågelygter/luftføringer/inderskærme, som kan købes separat.

Opgrader din E46 til M3 look med denne flotte frontspoiler, i modsætning til tidligere leveres denne frontspoiler i det nye robuste ABS plast (som original) i stedet for glasfiber.

Hmm, bare tåkelysene koster jo 998 pr stk. Rimelig stive priser...

Uansett:

Fanger + lakkering + tåkelys = 6247

Da trenger man vel luftføringen og innerskjermene i tillegg.

Ender vel opp rundt 8000 da.

Mtech2 front inkl. tåkelys, luftekanaler osv men uten lakkering: 7000,- + 1800,- i lakkering blir 8800,-

Jaja, mye penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...