Viko Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 http://www.bt.no/lokalt/article272769.ece Kunne ikkje dy meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Er iallefall ikke mange km fra heimen til Pedi..... Forresten, det er vel ikke du som har lagt inn bud på bilen???? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Dessverre, kansje pedi har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Hva er det med folk og denne jævla fuglen? Finn den et annet sted og bo, og fiks bimmern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Legger meg flat, såg no at min tråd var nummer 2 og såkom det en etter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Alltid beredt på å handle en Bimmer med motorskade jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Lurte på om det var du som hadde lagt inn bud, er visst en som har det allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Nå er det vel en 4-5 tråder bare på dette forumet samt at det står i de fleste aviser om den fuglen så jeg tipper de fleste har fått det med seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå