Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI

har en e36 320i sedan 92mod. skal ha ut baksetet lurte på hvordan man gjør det???

hjelp trengs fort!

takker på forhånd :D

Skrevet

Sjølve sitteputa tar du ut ved at du tek tak heilt framme på puta og løfter den rett opp..

har compact sjølv, så er ikkje heilt sikker på putene bak.. men dei små putene på "sida" i ryggen trur eg du tek ut ved å skru ut ei skive som låser die fast underst på puta..korleis du tek ut sjølve ryggen må du nesten sjå sjølv, men er nok ikkje så ekstermt komplisert :wink: lykke til 8)

Skrevet

har fått løst alt nå. men får faen ikkje løst midtkonsollen. noen som vet hvordan man får den løs?

dette blir plasten som er rundt håndbrekket og girstangen. pluss dær klokka står, og dær de 2 hyllene ligger

Skrevet

dær va det i orden.

jeg skal ha ut alt dette fordi jeg skal legge opp nye tykkere kabler til noen nye høytalere. pluss dvd spiller tv tuner, av master og masse annet

noen som vet hvordan jeg får av den hendelen man åpner panseret med????

Skrevet

takk gunnar :D

etterhvert når dere skriver springer jeg ut å skrur, så stikker jeg inn igjen når jeg lurer på noe.!

Skrevet

reiv ut alt i går. ingen ting blei ødelagt.

men de dekslene dær sikkerhetsbeltene kommer utav. hvordan får man dem løs???

er ett fittens arbeid!!!

Skrevet

Er det samme system på en 92 520i? sliter med og montere anlegg. et sant Helvete og få kabla fra bagasjerommet inn i coupen. Prøvde og fjerne baksete men tørte ikke å ta i tilfelle jg ødelegger noe........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...