Gå til innhold

E36 M3 TURBO VURDERES SOLGT!


Iver
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra du begynner å bli ferdig no da, rekker du et evnt treff i tromsø den 27?

Er det treff der asså... Ja det burde gå bra det, hvis det ikkje blir fler problemer, hehe...

Har å lufte clutch, sette på front, og lys, så er den kjørbar...

Hvor i tromsø er treffet?

Treffet blir vel mest sansynlig utenfor jekta, såfremt de ikke er blitt enige om noe annet. Håper på å se bilen din der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Cornelius!

Skal prøve å komme meg bortover på det treffet, selv om den ennå ikke er helt topp på eksoslekkasjen...

Kjørt med litt ladetrykk i dag, sterk fra bunn og lader tidlig...

Skal prøve å få filmet noen striper, men tør ikke å trø den skikkelig ennå, har bare fått kjørt 2mil, hehe... Litt tidlig å maxe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Cornelius!

Skal prøve å komme meg bortover på det treffet, selv om den ennå ikke er helt topp på eksoslekkasjen...

Kjørt med litt ladetrykk i dag, sterk fra bunn og lader tidlig...

Skal prøve å få filmet noen striper, men tør ikke å trø den skikkelig ennå, har bare fått kjørt 2mil, hehe... Litt tidlig å maxe!

Gledermeg til test turen allerede :) kan være sjofør igjen, så kan vi ta å teste 2xxkmt itunellen :P hehe

Håpe du får bort alle barnesykdommene, kjedeli vis det blir så mye småtull. Men e nokk prisen man må betale da....

Håpe at alt holder litt lengere enn sist;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Cornelius!

Skal prøve å komme meg bortover på det treffet, selv om den ennå ikke er helt topp på eksoslekkasjen...

Kjørt med litt ladetrykk i dag, sterk fra bunn og lader tidlig...

Skal prøve å få filmet noen striper, men tør ikke å trø den skikkelig ennå, har bare fått kjørt 2mil, hehe... Litt tidlig å maxe!

Gledermeg til test turen allerede :) kan være sjofør igjen, så kan vi ta å teste 2xxkmt itunellen :P hehe

Håpe du får bort alle barnesykdommene, kjedeli vis det blir så mye småtull. Men e nokk prisen man må betale da....

Håpe at alt holder litt lengere enn sist;)

Huske spesielt den udødelige kommentaren din før tunnel åpningen:

"No kjøre du feil kompis", " Neida, bare vent og se, det her går nok fortar enn andre veien, hehe"

Hadde e ikkje vært så full påsittar da, så trur e e hadde baisa i buksa, hehe... Fæl Fart!

Har noen sykdommer ja, spesielt det med at den går magert når den ruller på gir, og kun da. Det har jeg ikke peiling på hva kan vær.

Noen andre som veit?

Testa noen sekunder på 0,4bar i stad, måtte slippe opp fort, det lugge bra unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er så lurt og kjøre så fort i den tunnelen der jeg!

Har prøvd og gitt på der et par ganger med et godt utfall.

Men har hørt at den tunnelen har tatt noen liv :twisted:

litt OT.

er nokk ikkje så bra med fart og tuneller. den vi kjørte har ikke tatt noen liv enda, men er farli forde..

Det tryggeste er å holde fartsgrensene, har lært av d etter en periode uten lappen og x antall tusen som jeg måtte betale til staten.

Håper du får fikset det med mager blanding, skummelt vis den får forlite suppe.. er det ikke noe justeringsmuligheter på datasprute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Cornelius!

Skal prøve å komme meg bortover på det treffet, selv om den ennå ikke er helt topp på eksoslekkasjen...

Kjørt med litt ladetrykk i dag, sterk fra bunn og lader tidlig...

Skal prøve å få filmet noen striper, men tør ikke å trø den skikkelig ennå, har bare fått kjørt 2mil, hehe... Litt tidlig å maxe!

håper du følger dette innkjøringsprinsippet

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

på denne måten får man uten tvil best tilpassing av ring mot vegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er så lurt og kjøre så fort i den tunnelen der jeg!

Har prøvd og gitt på der et par ganger med et godt utfall.

Men har hørt at den tunnelen har tatt noen liv :twisted:

litt OT.

er nokk ikkje så bra med fart og tuneller. den vi kjørte har ikke tatt noen liv enda, men er farli forde..

Det tryggeste er å holde fartsgrensene, har lært av d etter en periode uten lappen og x antall tusen som jeg måtte betale til staten.

Håper du får fikset det med mager blanding, skummelt vis den får forlite suppe.. er det ikke noe justeringsmuligheter på datasprute?

Kjører ikke data sprut ennå, det går nok i originalt med chip... kommet frem til at den skal vise slike verdier på lambda, av samme grunn som Integrale 8v har kommet frem til, er bensinkutt funksjonen som slår inn idet den ruller.

0,5 bar laddes nå, ingen problemer med det. øker videre til 0,9.

Skal nok få hard nok innkjøring, slik at ringene får tilpasset seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S A T A N...... :twisted::twisted: "

no veit æ ka ækte kjælihet e" hehe

Kan ikkje si nåkka anna, va første test turen min i dag med M3 turboen, blei sikkert 5 mil :D . Detta e noe av det råeste som jeg har kjørt som er hjemmelaget!!!!

Har testet bla. M3 e36/46, M5, M6. men er ingenting som kan stille opp mot så mye blod svette å tårer som IVER har putta ned i bilen sin. Å at alt fungerer så bra.. Dette står d respekt av synes jeg!!

kjørte på lavft laddetrykk og feit bensinblanding, men forde spiser den motorsykkler til frokost... (hysj hysj) hehe

Håpe du kom deg heil hjem fra tromsø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kom meg hjem...

Satan Wastegate slangen hoppa av, ble skremt når ræva kom i 3 gir og målarn viste 1 bar, hehe.... Men no e e heme att.

Mulig vi knerta kassa i dag Ole, men men den e nok sliten nok etter såpass med mil. Får lete meg ei ny.

Nån som vet av ei 6 trinns, og vet om den passe på 3 liter motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...