Gå til innhold

E36 M3 TURBO VURDERES SOLGT!


Iver
 Share

Anbefalte innlegg

Er veiva så slitt at den må slipes? Om den ser bra ut og er innenfor målene så har det jo ingen hensikt å slipe den. Bare gi den en polering på journalene.

WRC pakning til S50 har jeg ikke hørt om, er det vanlig Cometic MLS .120" pakning med perforerte/opphøyde kanter?

Kult prosjekt :D

Dessverre så var den utenfor toleranse kravene, håper å hente veiv og blokk i dag sånn at jeg kan begynne å bygge grenrøret.

Pakningen er visstnok jævla bra. Er ikke som vanlig MLS, men noe spesielt anna, må sjekke opp nøyaktig hva som gjør den spess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, FRESJE greier!!!

Hvor langt holder orig. massemåler a? 500hk? montere på sugesiden?

Trodde man borra etter man hadde stempla, jeg..

Fan stå på. Kommer nok te å dra skinnet a pølsa!

Ere ikke greit å montere snella nede bak traversen på e36? Tror det er ganske vanlig også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, FRESJE greier!!!

Hvor langt holder orig. massemåler a? 500hk? montere på sugesiden?

Trodde man borra etter man hadde stempla, jeg..

Fan stå på. Kommer nok te å dra skinnet a pølsa!

Ere ikke greit å montere snella nede bak traversen på e36? Tror det er ganske vanlig også..

En i sverige jeg kjøper deler av skal kjøre 1,5 bar, så regner med LMM holder en stund.

Har min på trykksiden

Bestiller stempler på mål etter sylinder borring fra JE i USA, går fint som faen, gutta har peiling.

Lav montering går bra så lenge oljeretur er grov. Trenger ett litt modifisert motorfeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokka ferdig borret...

Havna på 86,5mm.

Noen dårlige nyheter, veiva mi har sprekker, så det var ett lite tilbakeslag.

Dere får bare hjelpe til med tips om hvor jeg kan få tak i ei ny/brukt eventuelt ei som er forsterka.

Har kjøpt Clutch. Litt forandring i planene der. Kjøper en Sachs 618 clutch med sinter, blir å modifisere ett M20 svinghjul.

Pakningssett motorblokk er kjøpt.

Stempler er bestillt fra USA, de snakker om en 3-4ukers leveringstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøffe greier dette Iver;) gleder meg til prøveturen, va fan arti å kjøre den når du hadde fått trimmen på sist gang.. blir sikkert ikkje kjedeli med turbo heller. bare å si i fra vis du får problem med VANOS monteringa, kommer en tur opp med spesial verktøye å verkstedhandboka. Blir sikkert bra d, hørt noe om ny veiv? du kan få låne min til sen treffet.. hehe :lol::lol:

skreiv du ikkje nåkka om første turbo monteringa 8) , kansje like greit å ikkje rippe opp i d :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokka ferdig borret...

Havna på 86,5mm.

Noen dårlige nyheter, veiva mi har sprekker, så det var ett lite tilbakeslag.

Dere får bare hjelpe til med tips om hvor jeg kan få tak i ei ny/brukt eventuelt ei som er forsterka.

Har kjøpt Clutch. Litt forandring i planene der. Kjøper en Sachs 618 clutch med sinter, blir å modifisere ett M20 svinghjul.

Pakningssett motorblokk er kjøpt.

Stempler er bestillt fra USA, de snakker om en 3-4ukers leveringstid.

hei fått stempla dine enda? synes det var optimistisk med 3-4 uker skjønner du.ble lovet det samme.men mere 3-4 mnd i disse tider pga. stor pågang :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...