Iver Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Har fått noen sprekker i noen av gummibelgene på innsuget ser jeg, så må ha noen andre der. Sitter mellom innsuget og spjeldrekka. Noen som har sånne i hel forfatning?
Iver Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 Da har jeg fått tak i sinter lamell og nye innsugsbelger.
Iver Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Har kommet noe videre. Eksos, mistenker at det blir fin sang med3,5" Fått bygd ferdig eksosrør fra wastegate Fått på plass oljekjøler Jobbet videre med bensinsystemet, flyttet på BTR
E30_Dale Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Snacks med skikkelige deler, effekt har du tenkt deg utav S50'en da?
Iver Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Snacks med skikkelige deler, effekt har du tenkt deg utav S50'en da? Effektmålet med dette oppsettet har vært 500hk. Ladet 0,9 bar før rådelagerhavariet på ACR. Jeg har veldig lyst til å få utnyttet turboen max, men tipper det ikke er veldig mye mere den klarer å levere enn 600-650hk. Avhenger av om jeg kaster chippen til fan og kjører på med skikkelig sprut. Har lyst å bygge en ny bunndel tilpasset E85, med annet komp.forhold osv. Får se om det dukker opp noen for salg
Iver Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Da har det kommet ny innsugsgummi i posten. Gjenstår bare å få den vasket og montert på innsuget. Slanger til okjekjøler er trekt opp og montert. Ble godt fornøyd. Driver å fabrikere en holder til vakum stasjonen, trenger ett par strøk med klarlakk så blir den montert. Har fått trukket samco slanger fra turbo trykks måleren i coupe`n og frem til der Nuke stasjonen skal stå. Grillramma er montert med alle skruer osv. Neste gang i garasjen blir det montering av innsug og trykkrør, samt bygge ferdig eksos.
Iver Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 har du fått sensoren eller? Nei ikke sett noe til den. Fått sendt den avgårde?
carlhaakon Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Synes bilen din skal få seg en motorvask når den har så mye nye deler ellers
Iver Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Synes bilen din skal få seg en motorvask når den har så mye nye deler ellers Veldig enig der
carlhaakon Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 starter og bli shinende i motoromet nå ja
Iver Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Er fortsatt i behov for å skaffe meg ett m20 svinghjul og ei 618 trykkplate. Om det finnes noen som har eller vet av noen så skrik ut
E30_Dale Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Hehe har et M20 svinghjul eg. Kor i skjold står denna da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå