Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen sprekker i noen av gummibelgene på innsuget ser jeg, så må ha noen andre der. :evil:

Sitter mellom innsuget og spjeldrekka.

Noen som har sånne i hel forfatning? :D

• Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har kommet noe videre.

Eksos, mistenker at det blir fin sang med3,5"

m3turbo049.jpg

Fått bygd ferdig eksosrør fra wastegate

m3turbo058.jpg

Fått på plass oljekjøler

m3turbo051.jpg

m3turbo044.jpg

m3turbo045.jpg

m3turbo054.jpg

Jobbet videre med bensinsystemet, flyttet på BTR

m3turbo053.jpg

m3turbo052.jpg

m3turbo048.jpg

m3turbo047.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet
Snacks med skikkelige deler, effekt har du tenkt deg utav S50'en da?

Effektmålet med dette oppsettet har vært 500hk. Ladet 0,9 bar før rådelagerhavariet på ACR. Jeg har veldig lyst til å få utnyttet turboen max, men tipper det ikke er veldig mye mere den klarer å levere enn 600-650hk. Avhenger av om jeg kaster chippen til fan og kjører på med skikkelig sprut.

Har lyst å bygge en ny bunndel tilpasset E85, med annet komp.forhold osv. Får se om det dukker opp noen for salg :)

Skrevet

Da har det kommet ny innsugsgummi i posten. Gjenstår bare å få den vasket og montert på innsuget.

Slanger til okjekjøler er trekt opp og montert. Ble godt fornøyd. Driver å fabrikere en holder til vakum stasjonen, trenger ett par strøk med klarlakk så blir den montert.

Har fått trukket samco slanger fra turbo trykks måleren i coupe`n og frem til der Nuke stasjonen skal stå.

Grillramma er montert med alle skruer osv. Neste gang i garasjen blir det montering av innsug og trykkrør, samt bygge ferdig eksos.

• 2 weeks later...
Skrevet

Er fortsatt i behov for å skaffe meg ett m20 svinghjul og ei 618 trykkplate. Om det finnes noen som har eller vet av noen så skrik ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...