Iver Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Er veiva så slitt at den må slipes? Om den ser bra ut og er innenfor målene så har det jo ingen hensikt å slipe den. Bare gi den en polering på journalene.WRC pakning til S50 har jeg ikke hørt om, er det vanlig Cometic MLS .120" pakning med perforerte/opphøyde kanter? Kult prosjekt Dessverre så var den utenfor toleranse kravene, håper å hente veiv og blokk i dag sånn at jeg kan begynne å bygge grenrøret. Pakningen er visstnok jævla bra. Er ikke som vanlig MLS, men noe spesielt anna, må sjekke opp nøyaktig hva som gjør den spess...
Iver Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 hvor har du gjort av 320 motoren da???er intr Den har jeg ikke Iver
Iver Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Tøft prosjekt. Stå på Takker. Må prøve å rekke sen treffet på ACR.
binlarsen Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Ja, FRESJE greier!!! Hvor langt holder orig. massemåler a? 500hk? montere på sugesiden? Trodde man borra etter man hadde stempla, jeg.. Fan stå på. Kommer nok te å dra skinnet a pølsa! Ere ikke greit å montere snella nede bak traversen på e36? Tror det er ganske vanlig også..
Iver Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Da er det bestillt SPM H-profil råder Bosch 044 Bensinpumpe ARP Topplokksbolter 3mm WRC toppakning Veiva er ferdig slipt Venter i spenning på blokka
Iver Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Ja, FRESJE greier!!!Hvor langt holder orig. massemåler a? 500hk? montere på sugesiden? Trodde man borra etter man hadde stempla, jeg.. Fan stå på. Kommer nok te å dra skinnet a pølsa! Ere ikke greit å montere snella nede bak traversen på e36? Tror det er ganske vanlig også.. En i sverige jeg kjøper deler av skal kjøre 1,5 bar, så regner med LMM holder en stund. Har min på trykksiden Bestiller stempler på mål etter sylinder borring fra JE i USA, går fint som faen, gutta har peiling. Lav montering går bra så lenge oljeretur er grov. Trenger ett litt modifisert motorfeste.
Iver Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Blokka ferdig borret... Havna på 86,5mm. Noen dårlige nyheter, veiva mi har sprekker, så det var ett lite tilbakeslag. Dere får bare hjelpe til med tips om hvor jeg kan få tak i ei ny/brukt eventuelt ei som er forsterka. Har kjøpt Clutch. Litt forandring i planene der. Kjøper en Sachs 618 clutch med sinter, blir å modifisere ett M20 svinghjul. Pakningssett motorblokk er kjøpt. Stempler er bestillt fra USA, de snakker om en 3-4ukers leveringstid.
Ole-Magne Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 tøffe greier dette Iver;) gleder meg til prøveturen, va fan arti å kjøre den når du hadde fått trimmen på sist gang.. blir sikkert ikkje kjedeli med turbo heller. bare å si i fra vis du får problem med VANOS monteringa, kommer en tur opp med spesial verktøye å verkstedhandboka. Blir sikkert bra d, hørt noe om ny veiv? du kan få låne min til sen treffet.. hehe skreiv du ikkje nåkka om første turbo monteringa , kansje like greit å ikkje rippe opp i d
Bimmerlars Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Hvor mye måtte du ut med for seks stykk JE stempler bestilt på mål?
Ole-Magne Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 http://www.da-motorsport.com/projeler/e ... /index.htm bare så du skal få litt mere motivasjon, dyrt sett detta... kommer på nester 200000 norske kr. venter i spenning for å høre om det er noe frammgang
TOREBMW Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Blokka ferdig borret...Havna på 86,5mm. Noen dårlige nyheter, veiva mi har sprekker, så det var ett lite tilbakeslag. Dere får bare hjelpe til med tips om hvor jeg kan få tak i ei ny/brukt eventuelt ei som er forsterka. Har kjøpt Clutch. Litt forandring i planene der. Kjøper en Sachs 618 clutch med sinter, blir å modifisere ett M20 svinghjul. Pakningssett motorblokk er kjøpt. Stempler er bestillt fra USA, de snakker om en 3-4ukers leveringstid. hei fått stempla dine enda? synes det var optimistisk med 3-4 uker skjønner du.ble lovet det samme.men mere 3-4 mnd i disse tider pga. stor pågang
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htmbare så du skal få litt mere motivasjon, dyrt sett detta... kommer på nester 200000 norske kr. venter i spenning for å høre om det er noe frammgang Er visst ikke reelt med 1000 gamp med det settet der i følge PPF. Da hacka noen tyrkere siden deres og sletta og fucka opp alt...
Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Artig prosjekt! Har sitti på S50 med turbo, ca 700hest..Kan si det fungerer rått! Stå på!
bimmerdude Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Hvordan oppførte motoren seg etter 230 000 km egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå