Iver Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Hvor mye måtte du ut med for seks stykk JE stempler bestilt på mål? 6100kr for 6 stempler på mål, det er billig det. Iver
Iver Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 tøffe greier dette Iver;) gleder meg til prøveturen, va fan arti å kjøre den når du hadde fått trimmen på sist gang.. blir sikkert ikkje kjedeli med turbo heller. bare å si i fra vis du får problem med VANOS monteringa, kommer en tur opp med spesial verktøye å verkstedhandboka. Blir sikkert bra d, hørt noe om ny veiv? du kan få låne min til sen treffet.. hehe skreiv du ikkje nåkka om første turbo monteringa , kansje like greit å ikkje rippe opp i d Ja arti bil det her. Gikk jo bra nok før, men no blir det andre boller Ja har fått tak i veiv, kjem 2 digre pakker ifra sverige no, med clutch, pakning og veiv. Må satse på å rekke sen treffet da, viktig å sette seg nån mål, hehe... Bra du lova bort din, så har e nå å ragge med
Iver Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 quote] hei fått stempla dine enda? synes det var optimistisk med 3-4 uker skjønner du.ble lovet det samme.men mere 3-4 mnd i disse tider pga. stor pågang Mulig du har rett Tore. Han sa dem var under produksjon, ordla meg kanskje litt feil, det han sa var at det tok 3-4 uker fra betaling var mottatt. Får smøre oss med tålmodighet og satse på at de kommer så fort som mulig
Iver Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Hvordan oppførte motoren seg etter 230 000 km egentlig? 230000km er ikke noe problem på disse med vettig bruk/oljeskift/vedlikehold. Hadde litt problemer etter jeg satte på kvasse kammer på den, han som gjorde monteringen har bommet på timing av innsugs kammen, her ligger muligens noe av grunnen til at den ble tungstartet etter det. Løp og kjøp!!
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Hvor mye måtte du ut med for seks stykk JE stempler bestilt på mål? 6100kr for 6 stempler på mål, det er billig det. Iver Å satan Hva går de god for at de tåler?
Iver Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Hvor mye måtte du ut med for seks stykk JE stempler bestilt på mål? 6100kr for 6 stempler på mål, det er billig det. Iver Å satan Hva går de god for at de tåler? Ikke fått noen tall på det ennå, men 1,5bar burde de nå klare... Blir ikke å lade mer enn 0,9 med mappa chip.
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Dette er smidde stempler? 1,5 bar kan være så mangt..
propan Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Stempla er gode som f... Har bestillt av Steve selv og kan anbefales. Og du får kvittering for 10% så slipper endel mva.
Bimmerlars Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Var jo veldig billig... Kan kanskje noe for mitt motorprosjekt!
Bimmerlars Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Er ikke avklart hvilken motor det blir enda vettu. Vanskelig å bestemme seg..
RMK Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 har du nett adresse eller tlf nr til dem du bestiller topp pakning av, min er defekt frykter jeg:(
Iver Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Skrevet Juni 28, 2006 har du nett adresse eller tlf nr til dem du bestiller topp pakning av, min er defekt frykter jeg:( Ring Rafael på tlf: +46707930394
Iver Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Skrevet Juni 28, 2006 Da blir det noen oppdateringer Pakningssett Motorblokk Toppakning Bosch 044 Bensinpumpe ARP Topp bolter Nye Reimer
Iver Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Skrevet Juni 28, 2006 Har kjøpt ny turbo. Garret 700hk kulelager Fra KRB Trading. Han har salg på raceturboer for tida så løp og kjøp. Min gamle er forresten til salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå