Iver Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 Hva gjør du med vanos sammen med MS-sprutet? Er innebygd vanos styring i sprutet der jeg kan bestemme på hvilket turtall kammen skal vri seg
Kristov Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Hva gjør du med vanos sammen med MS-sprutet? Er innebygd vanos styring i sprutet der jeg kan bestemme på hvilket turtall kammen skal vri seg Er det ikke trinnløs vanos på S50B30?
Iver Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 Hva gjør du med vanos sammen med MS-sprutet? Er innebygd vanos styring i sprutet der jeg kan bestemme på hvilket turtall kammen skal vri seg Er det ikke trinnløs vanos på S50B30? Av/på på B30 Trinnløs på B32
rt Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Har du mulighet for et bilde eller to av montering av datasprutet og det tilhørende ledningsnettet? Er litt nysgjerrig på hvor/hvordan dette monteres og kobles sammen med resten.....
Iver Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Har du mulighet for et bilde eller to av montering av datasprutet og det tilhørende ledningsnettet? Er litt nysgjerrig på hvor/hvordan dette monteres og kobles sammen med resten..... Det skal vi ordne vettu. Men blir å kjøre inn motoren på mappa chip... Endelig ei uke fri no, så kanskje vi får ut fingeren og får den kjørbar.
Ole-Magne Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 kor d går iver? fått start på kolla? bilder? har gleda meg til prøvturen i over 6mnd no...
Iver Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 kor d går iver? fått start på kolla? bilder? har gleda meg til prøvturen i over 6mnd no... For det første så e e jo usannsynlig treg, men nok om det, hehe. Jau det meste e på no i fronten. Alle kabler utenom tel ny bensin pumpe og bred båndslamda e på plass. Seff ska du få deg en forlystelsestur med tralla når den blir klar. Ser slutten på prosjektet no. Fått på karbon GT-leppe og gode ting. Spørsmålet e om du må rote litt på jobb etter en fin spylevæske tank tel meg som e mindre enn den originale. Ska skru i dag, må få på lamda og pumpa, må nok legge opp ett nytt rele tel den ekstra, kan bli hard belastning hvis e koble meg opp på det eksisterende trur e. Blir å kjøpe slicks no snart, treng litt mere grep når e får fyrt opp det her. Må vel ha ett sett med vinterdekk og så vi får teste Går med prosjektet tel mads da? Fått på nå mere på din? Ny scooter og høre e? Bilder blir det, må bare hente det på jobb.
Ole-Magne Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 joda, Mads får handla inn en masse ting.. men e nokk å jøre på jobb. så han har nesten ikkje tid til å styre så mye med bilen. ja, ny skuter e d blitt. va å testa den i helga, fungerte perfekt.. du skulle jo kommet opp til Alex i keinovoppio å kjørt litt.. har surra litt med bilen min... du kan lese mere her : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41163
Iver Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Tid for oppdatering Motor på plass i bilen Bosch pumpa på plass Vann og olje på turbo Kobler oss opp med nye rele til pumpa Her ned kommer det å gå trykkrør til intercooler Downpipe og AEM Bredbåndslamda Målere for trykk og lambda i bilen 3" downpipe Vann fra overløpet og inn på turbo Polering av innsug Mer Turboshit!
bård Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Dette ser ut til å bli bra, blir spennende å se hvilke effekt det gir..
mOMOe Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 hmm, gir overløpet nok mengde til at vannet ikke koker av i turboen altså? helt konge prosjekt, blir spennende å se hvor fresk den blir ja. men håper virkelig ikke at du har planer om å ha den turbotrykksmåleren sammen med den AFR måleren? de var greit forskjellige for å si det mildt..
Iver Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 hmm, gir overløpet nok mengde til at vannet ikke koker av i turboen altså?helt konge prosjekt, blir spennende å se hvor fresk den blir ja. men håper virkelig ikke at du har planer om å ha den turbotrykksmåleren sammen med den AFR måleren? de var greit forskjellige for å si det mildt.. Jau er greit med flow der så det burde holde. Selvfølgelig skal jeg bruke målerne mine, men har en annen front å sette på AFR måleren hvis det skulle bli lyst på forandring. Planlegger å sette de i A-stolpen etterhvert, men får se det an litt...
mOMOe Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 oki.. kjekt å vite. men ang de målerene dine så vær så snill å ikke sett de i a stolpen, blir litt for høy japsefaktor på en såpass heftig tysker synes jeg. min mening da, men er jo din bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå