Ole-Magne Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Med de synptomene du beskriver her så hørest det da ut som at det er utløserlagret ditt som er slitent... trur han har nytt utløserlager... å den lyden som va dær kan ikkje komme fra det. Rakklet ganske så mye, Høres ut som lager i kassa, håpe no det ikke er fra veiva! siden han har fått lyd når cluth er inne og ute. men nå det det ut på grilltur nyte finværet oppe i nord..
Iver Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 Med de synptomene du beskriver her så hørest det da ut som at det er utløserlagret ditt som er slitent... Hadde vært bra om det bare var det da...
Azeton Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Er det stor størrelse på disse filmene? Hadde vært gøy og sett hvilken sykkel du la i blårøyk:D
turboman81 Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 hørest litt ut som løst svinghjul kansje. (høres ut som lagerbank) måtte borre inn styringer jeg.
fastbmw Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 lure litt på kor masse trykk en kan kjøre med orginal gjerne (chip) , berre større dyser ? veldig stili prosjekt, veldig imponert.. lurer igrunn på kor masse hk du har no når du kjører 0.5 bar..
Iver Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 lure litt på kor masse trykk en kan kjøre med orginal gjerne (chip) , berre større dyser ? veldig stili prosjekt, veldig imponert.. lurer igrunn på kor masse hk du har no når du kjører 0.5 bar.. Du kan ikke kjøre ladetrykk med original chippen, den chippen har en fortenning som du ikke kan bruke når du skal kjøre med ladetrykk. Får veldig fort tenningsbank hvis man ikke senker fortenningen Det enkleste er at du får noen til å mappe en chip til deg. Der fins det mange alternativer, den jeg har i bilen nå er mappet til 0,9bar. Vet av en i sverige som har en som er mappet til 1,5bar. Men vil ikke anbefale å lade mer enn 0,9, over det er det datasprut som gjelder. Har en chip hjemme som er beregnet for å bruke på original M3 3l motor (10,8 i komp), da kan du lade max 0,4 bar. Du trenger 465cc dyser (vil nok trenge samme på 328, er vel det du har) og f.eks en lineær Bensintrykksregulator (1:1) Hvis du først skal bygge opp med endra innmat så vil jeg nok anbefale at du iallefall investerer i Lav.komp stempel, koster ikke så mye. Ca 1000kr pr stempel i USA.
Iver Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Han ligger vel oppmot 400hk på 0,5 bar? Liker ikke å tippe, men du er vel ikke så veldig langt fra sannheten
Azeton Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Er veldig vanskelig og gjette effekt.. Er liksom mye bedre og få målt det Men om du har en chip i bilen som er mappet for 0.9bar så MÅ du vel nesten lade 0.9 bar også?
Iver Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Skrevet Mai 31, 2007 Er veldig vanskelig og gjette effekt.. Er liksom mye bedre og få målt det Men om du har en chip i bilen som er mappet for 0.9bar så MÅ du vel nesten lade 0.9 bar også? Må nok det ja, men det spinner bare da, så må nok til med bedre dekk
Azeton Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Hehe, tviler ikke:D Håper jeg får sjansen og se på bilen neste gang jeg er i tromsø
fastbmw Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Noke nytt på bmw'en no, eller funker alt som det skal ? må nesten få sjå video av dette her
Iver Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Har noen, men tør ikke å legge de ut, da det er mye ting som ikkje er helt lovlig som foregår,hehe... Kan se om jeg finner noen snille Ellers kort rapport om bilen: Lyden jeg hadde var løst svinghjul, så det har vært krefter i sving Ellers så har jeg knerta topp pakninga på 2 plasser mellom 1 og 2 sylinder, og mellom 3 og 4... Klarer ikke å fatte hvorfor, men er bare å plukke av topp og inspisere
TurboTore Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Knekt toppakninga...? Hmmmm...ikke bra siden jeg har samme type dog 1mm tynnere.. Hvilket ladetrykk har du hatt og har du hørt noe tenningsbank?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå