Mack10 Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?? Skal inn til eu godkjenning neste fredag (07/06) Og da bør jeg vel ha papirer på at det er tuv godkjent.. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?? Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Bilxtra fører vel Simons. Ellers så er det vel Sørensen&Balchen som leverer til Bilxtra igjen... hør med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 det er vel tÛv godkjent men så lenge det er holder støy og avgass grensene skal det ikke ha noe å si.er ikke mange eksosanlegg som er tüv-godkjent for å si det slik.er 5 db over org som godtas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Spørst nett hvilket simons det er snakk om, er ytterst få simons anlegg som er tuv-godkjente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg har aldri tenkt på godkjenning av mitt... Å det har kommet gjennom EU kontroll, av-gass osv uten problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 det går igjennom. Tilogmed NAF som fant masse andre småfeil slapp igjennom min med 3år gammelt simmons anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Mitt gikk gjennom, men er noe annet kødd med CO utslippene. Har også gått gjennom på tidligere kontroller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 oki, nei fordi jeg sa at jeg hadde uorg eksos på bilen men at jeg hadde tuv papirer på det.. Men det hadde jeg altså ikke.. men han sa jeg måtte ta det med.. Han ville bare se at det var lov til min bil.. Finnes det på nettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 så lenge den klarer støy og CO kravene så er det jo greit, og det skal dem jo måle selv. Du kan jo sende dem en mail og høre: http://www.ray.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ikkenoe krav til at eksosanlegget skal være org. TUV er bare tull, men det skal bestå kravene på støy og utslipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Skal å på kontroll , men satser på det går bra På naf test fikk jeg lekkasje som eneste problem så er sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Supersprint er Tuv godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 mekonomen har også simons eff anlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 et eksosanlegg er vel ikke ombygging av bilen som senking og oppgraderinger av bremser og slikt er. konstruktiv ombygging heter det vel så er ikke noe stress det der bare anlegget er helt og ikke lekker og avgassene og støygrensene går igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Pleier det og være for mange avgasser på eksos når kat ikke er der lenger?? Må jeg gjerne "filtrere" det på noen måte eller pleier det og gå bra?? Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå