Jesse Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 kjøpt meg hvite blinklys forann til e34. men ossen monterer jegd e, finner ikke ut hvor de er festet? kommer jo ikek til så ser ikek en dritt. noen som kan komme med tips eller noen som vil komme og montere de i fredrikstad for en hundre lapp eller 2? hehe mvh
Hammerstad Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 skal ikke si hvordan det er på din e34, men på min e36 er det bare å dytte de inn til de går på et hakk og da sitter de... som regel er det slik de er festet, men kan vel sikkert være festet med en skrue fra innsiden som man bare løsner på og drar ut lykta... vet ikke om det er til noe hjelp men...
edition Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 skrudd med 2 skruer på baksiden.. veldig vankelig å se, og vanskelig å komme til!
Jesse Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 skal ikke si hvordan det er på din e34, men på min e36 er det bare å dytte de inn til de går på et hakk og da sitter de... som regel er det slik de er festet, men kan vel sikkert være festet med en skrue fra innsiden som man bare løsner på og drar ut lykta... vet ikke om det er til noe hjelp men... ja, er vist mye lettere på e36. en kompis med e36 skjønnte ingen ting på min, men tok 2sek på hannes :S edition: kunne du fiksa bildet eller noe? :S
edition Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 dreiv å leita i haynes manualen.. men fant ingenting! får se om jeg får tatt et bilde i mårra...
edition Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 se på "ørene" helt øverst på bildet, er skrudd en skrue ut mot skjermen derfra EDIT; http://www.gsbildeler.no/bilder/1236.gif kan ikke bli bedre en dette!
Hammerstad Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 fant ikke noe diy bilder eller linker jeg eller, men regner med at du klarer dette selv nå, ellers så kan du jo spørre om hjelp av noen.. moradi foreksempel eller naboen...
Gjest Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Jeg brukte faktisk over en time på å skifte begge to.. er litt arbeid.. bak er det veldig lett.. tar maks 10 min:p
Jesse Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 ja bak er det lett som fy noen i Fredrikstad område som kan montere det for meg?
Filur Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Dette bør være en enkel sak selv om mann ikke har noen mekaniker inni seg. Hiv opp panser og helt nedi hjørnene framme vil man kunne se ledningen til blinklyset, ved siden av er det to skruer og vips så er lykta ute....
GREVBIMMER Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 heisann har hatt mange blink skift på e34 og det må være en grunn til å ikke kjøpe sånn bil.......... men det er kanskje eneste feil med de bila da!!!!!!! ha hatt to selv....
Stonescream Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Satte på hvite blinkers i dag selv, ikke lett, men har du godt med lys, en skikkelig magnetisk bit/skruhjern så går det. Sålenge du har slik at skruen klarer å holde seg på skruhjernet eller bits'en så kommer en til. Holdt på i lange tider med venstre foran pga luftfilter og noen andre deler som var i veien. Høgre side er noenlunde greit å komme til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå