Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 grattis :D :D skal mase på dama . vil au ha en guttebaby! hehe:D gremt* går ned å klussen med P-pillene heheh!
calitri Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 gratulere so mye . skal vel opplærast tidli t å bli BMW frelst:) må kle han godt opp.. :)
///M Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Grattis med barnet, dette er morsomt å høre, mange bimmers medlemmer som er blitt pappa. Er vel noen år til jeg får barn, men sleng et bilde av junior entusiasten da
Bimmerfanatic Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer så mye! Blir vel litt feil av meg å hive inn denne smileyen , men jeg fant liksom ikke tåteflaske-smileys...
Brættis Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer. Fikk en datter i slutten av januar jeg også. Hun skulle ikke komme før april, men store verden hvor kos det er. Dattra mi var 1365g og 40 cm.. Hun har vissket meg at hun ønsker seg e30 i dåpsgave på mandag.. Noen som vet hvor vi kan få kjøpe klær med BMW logo til smårollingene?
Kenneth BMW Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Hei Hei grattulere så mye Har selv 2 barn og kjenner den følelsen du har nå! FANTASTISK pass godt på den lille
eriklepe Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Gratulerer. Fikk en datter i slutten av januar jeg også. Hun skulle ikke komme før april, men store verden hvor kos det er.Dattra mi var 1365g og 40 cm.. Hun har vissket meg at hun ønsker seg e30 i dåpsgave på mandag.. Noen som vet hvor vi kan få kjøpe klær med BMW logo til smårollingene? http://www.cafepress.com/bimmers.21408742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå