SteffenM2 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer!! Kan tenke meg det er morro ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
(BM) Wheelman Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 grattis :D :D skal mase på dama . vil au ha en guttebaby! hehe:D gremt* går ned å klussen med P-pillene heheh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer som far da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 gratulere so mye . skal vel opplærast tidli t å bli BMW frelst:) må kle han godt opp.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Grattis med barnet, dette er morsomt å høre, mange bimmers medlemmer som er blitt pappa. Er vel noen år til jeg får barn, men sleng et bilde av junior entusiasten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Grattis så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Grattis, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer så mye! Blir vel litt feil av meg å hive inn denne smileyen , men jeg fant liksom ikke tåteflaske-smileys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer. Fikk en datter i slutten av januar jeg også. Hun skulle ikke komme før april, men store verden hvor kos det er. Dattra mi var 1365g og 40 cm.. Hun har vissket meg at hun ønsker seg e30 i dåpsgave på mandag.. Noen som vet hvor vi kan få kjøpe klær med BMW logo til smårollingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 GRATULERER SÅ MYE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Gratulerer Rolf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hei Hei grattulere så mye Har selv 2 barn og kjenner den følelsen du har nå! FANTASTISK pass godt på den lille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Gratulerer. Fikk en datter i slutten av januar jeg også. Hun skulle ikke komme før april, men store verden hvor kos det er.Dattra mi var 1365g og 40 cm.. Hun har vissket meg at hun ønsker seg e30 i dåpsgave på mandag.. Noen som vet hvor vi kan få kjøpe klær med BMW logo til smårollingene? http://www.cafepress.com/bimmers.21408742 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå