Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle peise ut litt bilder her, kjøpte denne 525i 12v.. selger sa at han hadde eid bilen i 1,5 år ca, å at den gikk som ei kule.. jeg prøvde den å fant ut av den gikk for godt til å være org 12v, sjekka under hood`en. hvor det faktisk viste seg å stå en 24v med litt småsnacks:P som f.eks trimchip.com-chip, helt supersprintanlegg inkl. grenrør, og et innsatsfilter fra kn. tok kontakt med eier før det som faktisk fortalte at motor faktisk var 94 mod å hadde rullet ca 69000km nå..:P god bil fra en som ikke vet hva han har i sin hånd.. betalte 35000 for dette.. godkjent hos BT..

ps. bilen er skitten og doggete på bildene..

b6e053cf.jpg

659b7aa5.jpg

903ec8ec.jpg

Skrevet

Haha, dritbra! 35000 for den hørtes billig ut:D Få vaska den nå så og kanskje spandere noen sommerhjul? Ser ut som du har piggdekk elns noe på den nå!?

Skrevet

grunnen til at den er skitten er at fruen kjører den på jobb om mårran, å a er lat :( har bestilt noen yokohama-dekk, de som står på bilen er det en kar som har stukket hull i på natt til 17.mai, så jeg har ikke fått brukt godbimmern på ei stund takket være frakttia. faktisk er de punktert på bildet, men ikke sunket ned ennå.. bilen er også såpass senket at når dekka i tillegg var punka så fikk jeg nesten ikke jekken under.. planer for fremtia er: nye felger, lyktelister, nye nyrer, bakrutesenker, bort med h.feste, nye baklykter, angeleyes eller sorte f.lykter og sist men ikke minst ny lakk:D menmen, så var det dem pengene:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...