Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 jepps idag var jeg innom får å ta teorien på bil. tenkte som så. dette går til h****. betalte til en snill dame som sende meg inn på et rom med en 5-6 andre personen. satt meg på pcn, men før damen som sendte meg inn hadde gått ut av rommet. begynnte de andre å snakke sammen hva!! tenkte æ hva!!!!? det viste seg at alle hadde samme prøve og at vi fikk lov til å snakke sammen. så vi gikk igjennom vært spørsål. og jeg bestod :=) jehu! noen andre som har opplevd det hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Når jeg tok lappen, fikk vi alle en skikkelig omgang med juling, før vi ble kastet inn i prøveromment for å meisle svarene inn i stentavler. De som ikke klarte det ble steinet på plassen. Det var tider det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 hahah lallala! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 hørtes rart ut men veldi kjekt for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 mhmm, det hørtes rart ut. Hvor mange feil hadde dere da? Gruer meg meg litt til jeg skal ta teori prøven... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jøss er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 7 feil heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 hahah lallala! lalalalallal , noen terkis hadde betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 da har du hvert heldig dirtydicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Steike! Overraskende! Den praksisen der burde dei endre på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er gutta sine... Har BMWen klar i garasjen og har ikke lappen ennå engang... Må vel være litt frustrende? Jeg på min side kjøpte min første bil(og bmw) i fjor som 28 åring... Er vel sånn det er når en har studert og ikke har jobbet ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 hahah lallala! lalalalallal , noen terkis hadde betalt? lalal ågedal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 ":1n0r734f]Det er gutta sine...Har BMWen klar i garasjen og har ikke lappen ennå engang... Må vel være litt frustrende? Jeg på min side kjøpte min første bil(og bmw) i fjor som 28 åring... Er vel sånn det er når en har studert og ikke har jobbet ved siden av. hehe ja det er slik når en er pappa gutt hehe nei! bare spart penger lenge. så ble det bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Første gangen jeg var inne for å ta teorien var biltilsyn dama vm i gretten.. Påstod jeg hadde sperrefrist så nekta meg å ta den.. Laga litt liv så fikk jeg ta den tilslutt da.. Første som møtte meg når jeg kom inn var en STOR plakat som sto: Video og lydovervåket område.. Så dette var meget merkelig at du fikk lov til. Endte opp med at jeg strøk. 8 feil.. surt.. Men tok den igjen 2 uker seinere og bestod med 5 feil.. Grattis med bestått teori da Ser på teorien som halve lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 PC? Snakke sammen? Hehe, tidene har forandret seg siden jeg tok lappen tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå