BalleKnalle Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Når jeg tok teoriprøve så måtte jeg levere fra meg mobil og ble overvåka med haukeblikk av en sint gammel dame.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 5 feil og 8 feil... hva skjer? Når jeg tok den var det papir og penn som gjaldt,og svarte du feil på spm så var det 2 feil,en fordi du ikke krysset riktig og to fordi du krysset feil. Og vi kunne ha maks 35 feil av 200 mulige. Jeg betalta også 80kr for prøva til sammenlikning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jepp.. den hadde jeg også.. huska ikke hva den kosta da... 4 år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Samme me meg, kunne også ha maks 35 feil av 200 spørsmål.. Det var for 4 år siden.. Trur den kosta 120kr da. Men er det ikke kommt regler om at en må vente en viss tid om å få ta den om igjen visst en stryker i dag? Trur en kunne gå opp neste dag å prøve på nytt før..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 må vente 2 uker vis du stryker :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 ":9z2r9b4d]Det er gutta sine...Har BMWen klar i garasjen og har ikke lappen ennå engang... Må vel være litt frustrende? Det skal jeg love deg. Mange av vennene min har lappen og bil, mens jeg må vente helt til November Det er mange dager jeg skulle ønsket jeg kunne kjøre avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå