Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvde å handle et interiør av Adabau men han sluttet brått å svare på meldingene mine. Så at han leste dem og at han hadde vært aktiv i noen tråder på forumet i mellomtiden, men ikke noe svar.

Fikk melding for en uke siden ca om at han hadde vært på jobb uten nett. Smart å si når man ser på brukerprofilen at han har vær innlogget og meldingene mine forsvinner fra utboks.

Ligger en tråd ute allerede der han anklages for å være en ny profil laget av Bauge Racing som har svindlet flere her inne etter hva jeg forstår. Fikk Truls Bauge til svar på gulesider når jeg søkte opp nummeret jeg fikk bilder av, så det stemmer nokk.

Styr unne folkens.

Samme erfaring med brukeren. Stort minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske vi kunne endre denne tråden så det blir bedre oversikt.

Synes vi skal få opp et underforum i kjøp/salg hvor man kan lage tråder om enkelt brukere.

Da kan man lettere søke etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle handle en del av M|Fjeld. Denne var lovt å sendes opp til flere ganger. Siste gang jeg fikk svar hadde han ikke skrudd av delen, men skulle gjøre det så snart han fikk tid. Nå ser jeg en annen bruker her inne har kjøpt bilen som delen sto på, og jeg har enda ikke hørt noe fra han.

Legger ikke ut dette for å være kjip, men en enkel PM der han hadde skrevet at bilen er solg, MED delen hadde vært greit, så hadde jeg kunne lett videre i stedet.

Negativt fra meg tilM|Fjeld..

EDIT: Endret grunnet skrivefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shortx: Kjøpte Rockford Fosgate t1 10" med forsterker Rockford Fosgate T500, dette er en kar jeg gjerne kjøper mere av, hadde blitt noe tull når han sendte så det ble for høyt i forhold til det jeg skulle betale, sendte sms, dagen etterpå sto pengene på kontoen min før jeg hadde tatt ut utstyret, anbefalles på det sterkeste +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...