Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Anbefaler andyskog uten å nøle.

Handlet kjørecomputer til hyggelig pris og med garanti for at den fungerte, og det gjorde den :applause:

Lett å få tak i både på telefon og via PM her på forumet.

Tommelen opp fra meg :clap:

Og samme kan sies om KRH, hyggelig å handle med, og snakke bil med ute i kulden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt lys på ingard.... handlet 4 felger av han.. tok seg til og med tid til å polere dem (ser hvertfall slik ut, og han sa han skulle gjøre det) før fraktfirma henta dem :)

ett ekstra pluss er at det følgte med hjulbolter og sentreringsringer som jeg ikke viste skulle følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet mellomaksel og girkasse av Spiritus Sancti for vel et halv år siden. Delene så hele og pene ut og handelen gikk fint. Monterte girkassa og akselen for et par uker siden og her startet problemene. Girkassa er tydelig herjet før demontering av donorbil. Den uler som en fuglehund og spruter olje :( Pratet med selger og han skulle se om han kunne finne ny kasse til meg. Etter den samtalen har jeg ikke hørt noe mer og vedkommende tar heller ikke telefonen lenger. What to do!? Useriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det varmeste anbefale brukeren leif harald :D

Har lenge vært på utkikk etter litt utradisjonelle felger til min bil, og var så heldig å finne et sett i Tyskland som oppfylte mine kriterier. Men tyskerne er ikke spesielt interesserte i å sende såpass store ting til Norge, så drømmen brast ganske raskt igjen.

I et desperat forsøk sendte jeg en pm til leif harald for å høre om han kunne hjelpe meg med å få hjem felger fra Tyskland til Norge, og det tok ikke mange minuttene før jeg fikk svar om at dette ikke skulle by på noen som helst problemer overhode :D Jeg kjøpte felgene, han fiksa frakt til Norge, og nå er felgene på vei videre hjem til meg :) Upåklagelig kommunikasjon hele veien.

Har vanskeligheter med å beskrive hvor fornøyd jeg er med denne handlen, som leif altså da gjorde mulig for meg å gjennomføre :)

Så til alle dere andre som har trøbbel med frakt fra Tyskland; leif harald is the man :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOR takk til Leif Harald.

kjøpte og fikk tilsendt org. mtech2 fanger og sideskjørt for ca. 2uker siden og det sto virkelig til forventningene. Etter litt grublig fant jeg ut av at ny bakstilling med 5 bolt til e30'n var et must og etter en hyggelig bil samtale over tlf med Leif så er det på vei i posten idag også.

Kjempe service og anbefales på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det varmeste anbefale brukeren leif harald :D

leif harald is the man :wink:

Sorry OT, men det der står det respekt av! Utrolig hyggelig gjort av han! :) Må være umulig for deg å sette ord på hvor takknemmelig du er.

Når dere i tillegg etterhvert får se felgene så vil dere skjønne hvorfor jeg er en meget takknemlig herremann nå ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...