Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

har handlet noen ganger med Morty999 nå men den siste pakken har jeg ventet over 1mnd på nå og jeg får ikke taki han. han svarer ikke på sms pm eller i sin egentråd på forumet.

så jeg anbefaler ikke noen og handle med Morty999 lengre.. går vanlig vis treigt og få pakkene med han og er veldig mange dumme bort forklaringer hele tiden..

Akkurat samme med meg.. betalte han godt for ett motorfeste, girkasse travers og giroverføring.

Maste på han i 15 dager om sporingsnr og når jeg fikk det viste det seg at pakken var levert inn lenge etter avtalt.

Tok over 20 dager før jeg fikk pakke fra han og da hadda han ikke lagt med giroverføringen.

I Følge Morty999 var giroverføringen ettersendt 28 april, men er fremdeles ikke kommet.

Svarer ikke på sms eller pm, men pm`ene blir lest og han har nye innlegg i tråden sin hver dag.

Har også avtalt handel med han tidliger ang en turbo. Han sa at han hadde overført penger, men dem kom aldri og hørte aldri noe mere fra han om den handelen.

Anbefaler derfor ikke: Morty999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bakre eksos til e30 325 av RoaldJ , en veldig ryddig handel. Jeg forhåndsbetalte og han sendte så snart pengene var på konto. Sånn skal det være! Veldig fornøyd med varen også. Anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super handel med oledra!!

Satte inn penger, sendte bilde av kvitteringen, og han sendte samme dag!

Delen kom frem MEGET godt og forsvarlig innpakket, og jeg er virkelig STOR-fornøyd med tilstanden på den! :D

10 tomler i været for oledra!! ;)

Anbefaler varmt å handle med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...