Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

driftbimmer kan ikke anbefales,skulle kjøpe LMM av han,virket seriøs så jeg forskudds betalte,så fikk jeg pm ett par dager etterpå der han sa at han hadde motatt pengene og skulle sende pakken dagen etterpå.etter det har det vært helt stille fra han,har send utallige PM til han,er vel godtåvell en måned siden..

noen som har telefon nummer til han,eller navn?send PM...

utrolig kjipt når folk holder på sånn som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driftbimmer er du ikke aleine om å ha dårlig erfaringer med.. jeg har vært så dum å latt han få masse småtteri av meg imot att han skulle sveise en felg som var min og att jeg skulle få ei oljepumpe av han, etter han fikk felgen min og masse småteri han har lånt av meg så har jeg ikke sett han, får ikke tak i han, han har også svindlet til seg en supra og i disse dager, men den har forrie eier vært å hentet igjen nå. og bilen var da totalt herpet.

ikke kjøp noe av driftbimmer!

bmw e21. send meg pm så kan du få navn og nr til han. jeg kjenner han desverre.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil komme med et lite innlegg her.

Har en tråd ute på Ønskes Kjøpt, der jeg er ute etter et koffertlokk.

Torsdag 19 Juni får jeg en PM av en bruker under navnet Mari, jeg var stressa for å få tak i et koffertlokk, grunna at jeg skulle ha div deler til lakk i uka etter. På PM'en sa hun at hun hadde et, jeg ba henne sende en sms til meg med engang, fordi jeg hadde dårlig tid, seinere på kvelden fikk jeg en sms fra 920 34 730. Hun skrev på sms'en at hun kunne sende det dagen etter, bare jeg overførte penger, så jeg overførte 1000 spenn samme kvelden.

Dagen etter fikk jeg en sms der hun påstod at hun hadde sendt koffertlokket.

Dagen gikk, men ingenting kom i posten.

Så jeg begynnte å lure, har vel ringt minst 100 ganger nå, og sendt ørten sms, absolutt ingen svar, men det ringer på telefonen. På PM svarer hun heller ikke.

Nå har jeg fått PM fra 3 andre, som har overførte penger til denne brukeren for bmw deler. De har heller ikke fått noe som helst, og ikke noe svar.

Det merklige her er at nummeret som ble brukt, tilhører en Marius Løvseth, Rødrevveien 27, 7082 Kattem.

Det som sannsynligvis har skjedd her, er at denne personen har opprettet brukeren "Mari", og svindlet folk.

Brukeren ble opprettet 25 Mars i år.

Er det flere her som har blitt lurt av denne brukeren?

Eller vet hvem denne personen er.

Vi vurderer å anmelde svinet, eller er det noen her inne som bor i nærheten, og kan ta et aldri så lite besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt dårlig erfaring med KGB her på bimmers.

Han har sagt i lang tid at han skal sende 2 framskjermer.

Først blei vi enige om postoppkrav, der etter ville han ha forhåndsbetaling, og nå ( eller 4 uker siden) sa han at det var greit med portoppkrav.

Etter jeg var i syden en uke, har han ikkje tatt kontakt, svarer ikkje, vet ikkje hele navne.

Men poenget er at det er J&&(& irriterende at folk skal sende, så sender di ikkje.

Noen andre som har kjøpt fra KGB?

Mvh Kristian T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr klar av å handle med bruker: BNNA

Sa han skulle ha deler av meg, fikk meg til å sende i oppkrav.

Hentet ikke delene, selv om jeg ringte og sendte sms jevnlig for å minne han på at han måtte hente pakken.

De ble sendt i retur og jeg måtte betale

frakt begge veier.

I ettertid har han låvet gang på gang og overføre penger for

frakt, veldig lei seg for hva som har skjedd.

Tydligvis gir han mildt sagt faen...

Ikke den skarpeste kniven i skuffa har jeg fått inntykk av!!! :lol:

Men alltid greit å ha en grunn for å reise til Ålesund.

Fullt navn på denne brukeren er:

Bjørn Eirik Kløvning

Giskegata 43A

6005 Ålesund

Tlf: 411 80 898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rifarn skrev:

For halvannet år siden kjøpte jeg ett kompressorkit av en her inne på forumet og alt gikk greit. Jeg tok senere kontakt med selgeren anngående hvilken olje jeg skulle bruke, men ble henvist til tidligere eier igjen som vistnok skulle ha god greie på dette. Joda, jeg tok kontakt, og han sa han hadde litt stående igjen jeg kunne kjøpe billig. Monteringen av kompressoren har ikke begynt før nå, og har hele tiden vært litt skeptisk til oljen jeg kjøpte. Sjekket opp koden på oljen, og denne var til luftkompressor!! Sånn man har stående i garasjen, boden, kjelleren. Hadde ikke tenkt å skrive noe om dette før jeg mottok ny olje i posten for å sammenligne viskositet mm., Forskjellen var som vann og grøt, så denne personen, men brukernavnet linren har lurte meg trill rundt!!! Så da får du hervd denne omtalen, idiot!

_________________

Jeg husker ikke dette så godt, men oljen du kjøpte var den jeg fikk kjøpt til kompressoren av han jeg kjøpte det av. Helt latterlig av deg å gå ut slik uten videre. Sier mye om deg. Hadde jeg visst at det var feil olje hadde jeg selvsagt ikke solgt den. Jeg betalte mere for den enn deg. Du kunne hvertfall sendt meg en PM og sagt dette først, så hadde jeg selvsagt ordnet opp, nå frister ikke det så fælt. Men har sendt deg PM så send meg gjerne en tilbakemelding der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For halvannet år siden kjøpte jeg ett kompressorkit av en her inne på forumet og alt gikk greit. Jeg tok senere kontakt med selgeren anngående hvilken olje jeg skulle bruke, men ble henvist til tidligere eier igjen som vistnok skulle ha god greie på dette. Joda, jeg tok kontakt, og han sa han hadde litt stående igjen jeg kunne kjøpe billig. Monteringen av kompressoren har ikke begynt før nå, og har hele tiden vært litt skeptisk til oljen jeg kjøpte. Sjekket opp koden på oljen, og denne var til luftkompressor!! Sånn man har stående i garasjen, boden, kjelleren. Hadde ikke tenkt å skrive noe om dette før jeg mottok ny olje i posten for å sammenligne viskositet mm., Forskjellen var som vann og grøt, så denne personen, men brukernavnet linren har lurte meg trill rundt!!! Så da får du hervd denne omtalen, idiot!

Kjenner selv linren, og din beskrivelse av han er totalt feil!!! Greit, du ikke fikk rett olje, men du fikk den oljen han selv har fått fra tidligere selger selv,og solgte den i go tro på at det var rett. Han har handlet med mange andre her, og tror nok alle andre er strålende fornøyd. Han har ikke gjordt annet enn deg selv, kjøpt olje i go tru, og stolt på den forrige eieren av det settet. Tenk deg litt om før du kaller gud og hverman idiot!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rifarn skrev:

For halvannet år siden kjøpte jeg ett kompressorkit av en her inne på forumet og alt gikk greit. Jeg tok senere kontakt med selgeren anngående hvilken olje jeg skulle bruke, men ble henvist til tidligere eier igjen som vistnok skulle ha god greie på dette. Joda, jeg tok kontakt, og han sa han hadde litt stående igjen jeg kunne kjøpe billig. Monteringen av kompressoren har ikke begynt før nå, og har hele tiden vært litt skeptisk til oljen jeg kjøpte. Sjekket opp koden på oljen, og denne var til luftkompressor!! Sånn man har stående i garasjen, boden, kjelleren. Hadde ikke tenkt å skrive noe om dette før jeg mottok ny olje i posten for å sammenligne viskositet mm., Forskjellen var som vann og grøt, så denne personen, men brukernavnet linren har lurte meg trill rundt!!! Så da får du hervd denne omtalen, idiot

_________________

Jeg husker ikke dette så godt, men oljen du kjøpte var den jeg fikk kjøpt til kompressoren av han jeg kjøpte det av. Helt latterlig av deg å gå ut slik uten videre. Sier mye om deg. Hadde jeg visst at det var feil olje hadde jeg selvsagt ikke solgt den. Jeg betalte mere for den enn deg. Du kunne hvertfall sendt meg en PM og sagt dette først, så hadde jeg selvsagt ordnet opp, nå frister ikke det så fælt. Men har sendt deg PM så send meg gjerne en tilbakemelding der.

Okey, da må jeg vel bare beklage dette da, men ettersom jeg ble henvist til deg om at du skulle ha god kunnskap, og at du nevnte i salgstråden hvor jeg kjøpte kompressoren at det var var blitt brukt riktig olje, noe det slettes ikke var må du vel også skjønne det fra min side! Samme kan det være, har ordnet opp i dette selv, håper kompressoren fortsatt skal holde selv om den da tydeligvis ikke er kjørt på riktig olje! Du er sikkert en " knakanes kjækk kar du". Skal sies at forrige innlegg var skrevet i sinne og frustrasjon 5min etter oljefeilen var oppdaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For halvannet år siden kjøpte jeg ett kompressorkit av en her inne på forumet og alt gikk greit. Jeg tok senere kontakt med selgeren anngående hvilken olje jeg skulle bruke, men ble henvist til tidligere eier igjen som vistnok skulle ha god greie på dette. Joda, jeg tok kontakt, og han sa han hadde litt stående igjen jeg kunne kjøpe billig. Monteringen av kompressoren har ikke begynt før nå, og har hele tiden vært litt skeptisk til oljen jeg kjøpte. Sjekket opp koden på oljen, og denne var til luftkompressor!! Sånn man har stående i garasjen, boden, kjelleren. Hadde ikke tenkt å skrive noe om dette før jeg mottok ny olje i posten for å sammenligne viskositet mm., Forskjellen var som vann og grøt, så denne personen, men brukernavnet linren har lurte meg trill rundt!!! Så da får du hervd denne omtalen, idiot!

Kjenner selv linren, og din beskrivelse av han er totalt feil!!! Greit, du ikke fikk rett olje, men du fikk den oljen han selv har fått fra tidligere selger selv,og solgte den i go tro på at det var rett. Han har handlet med mange andre her, og tror nok alle andre er strålende fornøyd. Han har ikke gjordt annet enn deg selv, kjøpt olje i go tru, og stolt på den forrige eieren av det settet. Tenk deg litt om før du kaller gud og hverman idiot!!!

Greit, er ikke kranglete av meg, og gidder ihvertfall ikke bli uvenner med noen her inne hvor jeg bruker mesteparten av tiden min...

Men hvordan skulle jeg vite at han hadde kjøpt oljen av en annen? Og ihvertfall når han sa den bare var kjørt på riktig olje!? Er det siste som fikk meg til å skrive dette innlegget, som nå da vil bli endret... okey? Alle fornøyd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som sikkert har solgt mer enn mange her, vil anbefale INTHE :D

Forøvrig selger jeg deler hvor folk betaler når de har fått dem og er fornøyd :D

Selv betaler jeg forskudd.

Annen ting er at jeg er truende til å reise 120 mil hvis noen bøffer meg, og for å si det slik: tror ikke jeg ville hatt meg på døra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet nettop Datasprut av "integrale8v" overførte halvparten til kontoen hans først. så fikk jeg sprutet i posten.. så overførte jeg resten når jeg fikk det .. alt gikk uten problemer.. Han anbefales! skal kjøpe turbo av han snart også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...