Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

No case å lage seg eit nytt brukernavn da, så er ikkje vits å lage ei liste over brukernavn som er useriøse, havner en på den lista og alikavell ønsker å fortsette å svindle er det bare å lage eit nytt brukernavn å "på'an igjenn" lista over uærlige brukere kommer til å bli uendli lang, da er det heller bedre å lage ei liste over seriøse synst no eg...

Eg ser jo att liste over seriøse selgere blir laga her, men synst eg las noken par innlegg i starten på tråden att det skulle vere omvendt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp en dashboardlist av JONTE her inne,etter en budrunde.

Jeg førte over 412kr til selgers konto på forhånd. Noen dager etter kom det en bulkete list som ikke passet i det hele tatt til min 3-serie(som den etter avtale skulle gjøre,erstattes med orginal list).Denne hadde ikke engang festing... Trodde JONTE var seriøs,siden han driver å skryter av at han importerer BMW-deler selv her på forumet. Han svarer ikke engang på mailene jeg sender... JONTE ER USERIØS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En useriøs kjøper 325iturbo

Om noen har tlf nr hans tar eg gladlig i mot dette per PM

Avtalte å sende noen dørpanel i oppkrav, sendte de men så ble det plutslig stilt på PM. Fekk for en litt over en uke siden svar etter at eg purra, at han skulle hente de over forige helg.. Dette har ikke blitt gjort og den er nå på vei i retur= mye penger i dass!!!

Har sendt en PM til han med muligheten til å ordne opp, men legger likevel ut for å advare andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kilder har informert om at 325iturbo er tidligere TeamTurtall, og innlegget over gjør det ikke akkurat bedre. '325iturbo' er nå stengt og advarsel er lagt inn i signaturen.

Vil ha beskjed umiddelbart dersom noen oppdager at han har registrert seg på ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei... Jeg har faktisk solgt ganske mye og er veldig fornøyd med de fleste, kunne klart meg uten enkelte men velger å ikke navngi noen... Håper de som har handlet av meg er fornøyde men motar selvsagt konstruktiv kritikk... :D P.S Liker dårlig pratemakere jeg også. Mvh Muska/ Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Jeg har faktisk solgt ganske mye og er veldig fornøyd med de fleste, kunne klart meg uten enkelte men velger å ikke navngi noen... Håper de som har handlet av meg er fornøyde men motar selvsagt konstruktiv kritikk... :D P.S Liker dårlig pratemakere jeg også. Mvh Muska/ Marianne

Jeg er meget fornøyd med deg hvertfall :wink: Meget hyggelig og behjelpelig dame :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...